CD/DVD-rom speler gaat steeds open

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kanis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Hallo allemaal,

Wat ik nou toch heb met mijn pc heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zou niet weten waar het aan kan liggen vandaar dat ik jullie maar inschakel.

Het probleem is eenvoudig te omschrijven:
De CD/DVD-rom speler staat gewoon open...en als je op het eject knopje drukt gaat hij dicht...maar naar een aantal seconden opent hij zichzelf weer. Zelfs als ik de pc uit doe blijft hij open staan. En als je hem dichtdrukt wanneer de pc uit staat gaat hij open als je de pc aan zet.

Ik snap er niks meer van! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alvast bedankt!!!!

jah oke...
Kanis al geprobeerd via apparaat beheer je cd/dvd speler te verwijderen en opnieuw te instaleren? het kan ook zijn dat er iets tussen je cd/dvd lade zit had ik ook, dan gaat ie telkens open:thumb:

Ontopic: doe de drive is open en kijk of er niks in de weg zit als je hem toe doet. en hoelang blijf hij dicht?
Nog iets rve, met dat progje kan je de drive wel openen maar niet sluiten, je kan in de verkenner de drive openen maar niet sluiten. zelfde verhaal in linux, unix, mac, gewoon erg, ben ik de enige die dat heeft opgemerkt? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het allemaal geprobeerd maar niks helpt. Als je alle stekkers uit de pc haalt gaat hij wel dicht. Maar de eerste keer dat je hem opent krijg je hem weer niet dicht. Als je een aantal tikken tegen dat ding aan geeft gaat hij ook dicht....maar dat is allemaal eenmalig. Doe je hem dan weer open dat blijft hij weer hangen.
Ik ga vanavond nog even proberen dat geval uit apparaatbeheer te gooien en als dat niet werkt denk ik dat het gewoon aan de driver ligt. Dus een nieuwe driver...die kosten tegenwoordig ook niks meer....
Één ding weet ik zeker....er zit geen trojan of spyware iets op de pc die hem open houdt.

mechanis dus, ook fijn, meestal maar 2 oplossingen: of je besteend 100 euro aan de herstellingen of je koopt gewoon een nieuw drive: www.ebay.be www.ebay.nl
elcomonline is hier een goede shop voor, nog een dvd brander (double layer) nieuw voor 44 euro gekocht... Boven aan comunity de bij gebruiker elcomonline intypen de gebruiker aanklikken de ebay winkel van deze gebruiker en daar vindt je hem wel...
Je krijgt er trouwens een gratis balpen bij.... :D:D

Offtopic/Chat berichten verwijderd. Graag Ontopic blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan