cd/dvd speler geeft een setup fout aan en sluit af .

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
een vriendin van mij heeft problemen met de cd/dvd speler ,zodra ze een cd erin lgt om te gaan installeren zie je wel dat de cd erin aan de tekst bij D: maar er gebeurt niks verder ,wel zag ik in de logboeken het volgend . rood kruis : Controllerfout.
setup kan niet worden voortgezet en zal worden afgesloten . ik heb alles nagekeken op kabels ,virussen ,trojans, Fix-it uitgevoerd microsoft. Wanneer het begon dacht ze bij het installeren van een spelletje Holiday world tycoon ,hier kom ik niks meer van tegen in het systeem ,ook met register niet.
hierbij de fout van het logboek:het stuurpprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\cdrom0\

Er is een fout ontdekt op apparaat \device\cdrom0\tijdens een wisselbestandbewerking.

ik hoop dat het genoeg info is .

pc pentium 4 asus moederbord P4
Nvidea kaart .

mijn dank alvast voor de eventuele tips .

Zie je ook geen problemen in je apparaatbeheer (uitroeptekentjes of een ontbrekende DVD speler ..) ?

cd/dvd speler /

hoi daar

Nee er zijn geen uitroeptekens of zo .stuurprogramma is al het nieuwe geeft ie aan ,ik heb ook een keer daar de cd speler helemaal laten verwijderen zodat windows hem opnieuw installeerde tijdens het opstarten ,maar helaas.

Kabeltje als eens vervangen om te proberen, en evt een andere speler.
Gebeurt het daarna nog denk ik dat je controller drivers eens vernieuwd moeten worden of deze is stuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan