een vriendin van mij heeft problemen met de cd/dvd speler ,zodra ze een cd erin lgt om te gaan installeren zie je wel dat de cd erin aan de tekst bij D: maar er gebeurt niks verder ,wel zag ik in de logboeken het volgend . rood kruis : Controllerfout.
setup kan niet worden voortgezet en zal worden afgesloten . ik heb alles nagekeken op kabels ,virussen ,trojans, Fix-it uitgevoerd microsoft. Wanneer het begon dacht ze bij het installeren van een spelletje Holiday world tycoon ,hier kom ik niks meer van tegen in het systeem ,ook met register niet.
hierbij de fout van het logboek:het stuurpprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\cdrom0\
Er is een fout ontdekt op apparaat \device\cdrom0\tijdens een wisselbestandbewerking.
ik hoop dat het genoeg info is .
pc pentium 4 asus moederbord P4
Nvidea kaart .
mijn dank alvast voor de eventuele tips .
setup kan niet worden voortgezet en zal worden afgesloten . ik heb alles nagekeken op kabels ,virussen ,trojans, Fix-it uitgevoerd microsoft. Wanneer het begon dacht ze bij het installeren van een spelletje Holiday world tycoon ,hier kom ik niks meer van tegen in het systeem ,ook met register niet.
hierbij de fout van het logboek:het stuurpprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\cdrom0\
Er is een fout ontdekt op apparaat \device\cdrom0\tijdens een wisselbestandbewerking.
ik hoop dat het genoeg info is .
pc pentium 4 asus moederbord P4
Nvidea kaart .
mijn dank alvast voor de eventuele tips .