CD/DvD speler herkend geen RW's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joe62

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Hallo,

De vraag zal ongetwijfeld al gesteld zijn maar ik kon hem zo snel niet vinden, sorry

Mijn CD Rom / DvD speler herkend geen RW's meer, maw als ik een gebrande cd met bv foto's wil afspelen dan hoor je dat de speler niet 'op gang' wil komen. Je hoort hem dus een beetje draaien maar meer ook niet. Dit is alleen met RW's dus met originele CD/DvD heb ik geen probleem. Ik heb al verschillende merken geprobeerd, goedkoop en duur maar geen succes. Dit geldt overigens ook als ik de CD handmatig wil opstarten.

heeft iemand een suggestie?

bedankt voor de moeite.
Groet joe

Is er dan niemand die een oplossing heeft, of is de vraag niet helemaal duidelijk? Ik heb de site afgespeurd maar niet het antwoord gevonden waarmee ik het probleem waarschijnlijk kan verhelpen

Graag hulp svp.

Bedankt

reinstall driver?
f kan het zijn dat de rw die je probeerd +/- en je hebt het verkeerde?

En hoe doe ik dat; reinstall driver? kan je dan nog terug met systeemherstel als het niet goed gaat.

heb je bij cd ook + en - ? dacht alleen bij Dvd

of je rerug kan met system herstel weet ik niet maar je moet 1st je driver deraf halen (vista of xp?) bij vista typ je in bij start(dat zoek balkje vanonder) computerbeheer daar zoek je je cd dink daar je driver weghalen en een nieuwe downle (wiss kan je ook updaten maar kwee tniet of dat gaat bij cd drivers

met zo'n antwoord kan ik natuurlijk weinig maar bedankt voor je interesse.

grt joe

daar ik helaas geen reactie krijg, sluit ik de vraag maar af.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan