Cd/Dvd speler speelt niks af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charissa16

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2009
hallo,

ik zit met een probleem,
Mijn cd/dvd speler speelt helemaal niks meer af,
hij start niet eens op als ik er een cd in doe, hij leest ze gewoon niet
alleen nu weet ik dus niet wat dit probleem is,
ik heb van alles geprobeerd, zoals de laser schoonmaken en de lower en upperfilters verwijderd, maar niks helpt.
hebben jullie misschien nog een idee?
jullie zouden me echt heel erg helpen

alvast bedankt

hallo,

ik zit met een probleem,
Mijn cd/dvd speler speelt helemaal niks meer af,
hij start niet eens op als ik er een cd in doe, hij leest ze gewoon niet
alleen nu weet ik dus niet wat dit probleem is,
ik heb van alles geprobeerd, zoals de laser schoonmaken en de lower en upperfilters verwijderd, maar niks helpt.
hebben jullie misschien nog een idee?
jullie zouden me echt heel erg helpen

alvast bedankt
*Censuur* dat heb ik ook
Ik denk dat ik systeemherstel ga doen ik kan geen spellenn meer spelen -_-
Mij ook graag helpen plzz ( Mijn Cd/dvd speler staat niet eens meer bij computer)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit met he zelfde probleem naja ik niet maar mijn vader
ik heb al heel veel dingen geprobeerd het is een lightscribe cd/dvd speler en hij geeft bij apparaat beheer foutcode 16 aan..
ik heb software van de site gedownload maar hij herkent hem niet.. als er iemand is die een oplossing weet reageert u aub ik heb ook al even in me bios gekeken maar daar ben ik niet zo in thuis..

groetjes mike

ik zit met he zelfde probleem naja ik niet maar mijn vader
ik heb al heel veel dingen geprobeerd het is een lightscribe cd/dvd speler en hij geeft bij apparaat beheer foutcode 16 aan..
ik heb software van de site gedownload maar hij herkent hem niet.. als er iemand is die een oplossing weet reageert u aub ik heb ook al even in me bios gekeken maar daar ben ik niet zo in thuis..

groetjes mike

Ik heb het al opgelost hoor. Wat ik heb gedaan (ik wist toevallig dat het kwam omdat ik een soort router wou instaleren. Dat was dus mis gegaan.
Toen heb ik maar is wat gekloot en ging ik naar systeembeheer (dat is dat je je systeem kan herstelen naar een datum). Ik ging naar de datum en zag mijn acties van die dag. Ik ging naar Stuurprogamma instaleren *17:00* Drukte erop , hij was in 10 minuten klaar (DIT KAN OOK 1 UUR DUREN en als je er aan begonnen bent kan de computer NIET uitgezetworden). Dan start hij opnieuw op en hij deed het weer!
Suc6 Menno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan