CD/DVD Speler verdwijnt plotseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

zelfsikhebvrage

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
4
Beste mensen,

Ik heb dit hier geposted , omdat ik zelf denk dat het te maken heeft met software.

Ik heb een Dell Latitude e6500 ( gedowngrade naar XP met SP3 ) en een HDT ST DVD +RW GSA u20N __A101. De Raid controller heeft als SATA operation : IRRT. Ik heb er verder office, mindmanager als programma's opdraaien.

Het probleem is dat ik om de zoveel dagen mij cd/dvd speler kwijt ben in mijn computer. Hij is dan ook weg bij het apparaatbeheer. Als ik ga zoeken naar gewijzigde apparaten komt hij spontaan terug ( ik hoef dan ook geen keuze te maken uit stuurprogramma's en krijg ook niet de melding of ik de computer opnieuw op wil starten, wat je normaal wel zou krijgen als je nieuwe hardware geinstalleerd hebt ).

Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan helaas nog geen echt antwoord gehad. Ik heb het stuurprogramma veranderd naar een standaard microsoft cd/dvd stuurprogramma dit helptte niet. Ik ben nu bezig met het testen of het misschien door IRRT komt. De SATA operation is op dit moment : AHCI.
Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt :thumb:
Tim
 
Laatst bewerkt:
Domme vraag maar zit het kabeltje er wel goed in ? :p

Nee dit zal het niet zijn. We hebben hier meerdere van dit soort type laptops en allemaal hebben ze hetzelfde probleem en zoals ik in mijn vraag vertelde kan ik de cd/dvd speler terugkrijgen als ik zoek naar gewijzigde apparaten.

Toch bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan