CD/DVD station leest wel/niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThugLayD

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Hoi,

Ik heb wat doorgelezen hierover hier op het forum maar ik kon toch hetzelfde probleem niet vinden dus vandaar post ik hem maar...

Ik word helemaal gek van mn Cd dvd schijf station gedoe...
Als ik een CD erin doet pak hij hem niet...
maar andere CD's pakt hij weer wel

Sinds een tijdje speelt hij ook al niet automatisch af enzo maarja dat vond ik geen probleem.

Ik had vorige week ook een cdtje gemaakt met foto's (met veel moeite).
Als ik hem er weer in deed stond er helemaal niets op (leeg wit vlak) maar toen ik hem in de DVD speler deed stond het er gewoon wel op...
Nu deed ik de cd gisteren weer in de computer en toen kon ik het opeens wel zien :confused:

De ene keer pakt hij hem dus wel en de andere keer niet...
Hij is dus niet kapot lijkt me...

Nu wil ik wat bestanden van een CD afhalen maar op deze computer zie ik dus weer gewoon een leeg vlak terwijl hij op mn laptop wel gewoon de bestanden laat zien..

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Koop een nieuwe, deze is aan zijn eind, en je gaat je alleen maar ergeren.

sorry het lijkt mij een beetje raar dat zon ding opeens kapot gaat of wat dan ook...

hij doet het tog nog dus kapot is tie niet en ik zou niet weten hoe je zon ding erin moet zetten enzo

dus iemand nog betere antwoorden of oplossingen? ;)

nou bedoelde het niet gemeen ofzo hoor schat :love:

maar kben niet iemand die snel op geeft

je kan best gelijk hebben dat tie gewoon kaduuk is of dat ik iig een nieuwe moet kopen
maar dan wil ik wel nog ff wat geprobeerd hebben haha :p

Wat wil je nog proberen als een speler al kapot is of kapot aan het gaan is?

Zet, of laat een ander dat doen, een andere cd speler in je pc om te kijken of het daadwerkelijk daar aan ligt

dat is mijn punt
hoe kan hij kapot zijn als hij het gisteren nog weer deed

maarja laat maar...

dankje:thumb:

Ik snap precies wat het probleem is, heb namelijk hetzelfde meegemaakt.
Helaas lijkt het net een ziekte, nu pakt zowel mijn cd als dvd niets meer.
Ik heb al een andere dvd writer geplaatst, die heeft 2 dagen gewerkt, toen af en toe en nu niets meer. Hetzelfde met de cardreader en nu ook met de usb poort, dus mijn aan mijn stick heb ik nu ook niets.
Het lijkt wel een virus, maar Norton kan niets vinden.
De PC ziet de stations wel... ze zijn alleen niet toegankelijk.
Dat is nu het rare ervan.
Wie heeft de oplossing?? Een nieuwe kopen kan altijd nog.

het kan ook heel simpel zijn (over de cd speler nog :p) er kan ergens in een printplaat iets loszitten wat af en toe contact maakt (drm is hij wss kapot) dus dan kan je er wel iemand naar laten kijken maar het lost volgens mij niks op :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan