Hoi,
Ik heb wat doorgelezen hierover hier op het forum maar ik kon toch hetzelfde probleem niet vinden dus vandaar post ik hem maar...
Ik word helemaal gek van mn Cd dvd schijf station gedoe...
Als ik een CD erin doet pak hij hem niet...
maar andere CD's pakt hij weer wel
Sinds een tijdje speelt hij ook al niet automatisch af enzo maarja dat vond ik geen probleem.
Ik had vorige week ook een cdtje gemaakt met foto's (met veel moeite).
Als ik hem er weer in deed stond er helemaal niets op (leeg wit vlak) maar toen ik hem in de DVD speler deed stond het er gewoon wel op...
Nu deed ik de cd gisteren weer in de computer en toen kon ik het opeens wel zien
De ene keer pakt hij hem dus wel en de andere keer niet...
Hij is dus niet kapot lijkt me...
Nu wil ik wat bestanden van een CD afhalen maar op deze computer zie ik dus weer gewoon een leeg vlak terwijl hij op mn laptop wel gewoon de bestanden laat zien..
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ik heb wat doorgelezen hierover hier op het forum maar ik kon toch hetzelfde probleem niet vinden dus vandaar post ik hem maar...
Ik word helemaal gek van mn Cd dvd schijf station gedoe...
Als ik een CD erin doet pak hij hem niet...
maar andere CD's pakt hij weer wel
Sinds een tijdje speelt hij ook al niet automatisch af enzo maarja dat vond ik geen probleem.
Ik had vorige week ook een cdtje gemaakt met foto's (met veel moeite).
Als ik hem er weer in deed stond er helemaal niets op (leeg wit vlak) maar toen ik hem in de DVD speler deed stond het er gewoon wel op...
Nu deed ik de cd gisteren weer in de computer en toen kon ik het opeens wel zien

De ene keer pakt hij hem dus wel en de andere keer niet...
Hij is dus niet kapot lijkt me...
Nu wil ik wat bestanden van een CD afhalen maar op deze computer zie ik dus weer gewoon een leeg vlak terwijl hij op mn laptop wel gewoon de bestanden laat zien..
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Laatst bewerkt door een moderator: