Hallo,
Ik heb het probleem dat mijn CD?DVD station niet werkt!!
Al een tijdje en heb nu via uw hulp pagina's het zelf proberen op te lossen.
Ik ben in register gegaan en(heel voorzichtig ik weet het is tricky daar) het register opgezocht, zoals aangegevn namelijk:
Verwijder de waarden Upperfilters en Lowerfilters uit de volgende registersleutel:
HKEY_LOC$$AL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318
1) Er staat geen upper alleen low filter>>
2)Als ik het pijltje open klik zie ik twee onderdelen:
0000:
properties
Klik ik op deze onderdelen dan zie ik alleerlei bij 0000, maar bij properties geeft foutmelding: kan properties niet opene vanwege een fout en du toegang geweigerd.
Ik heb al een backup van dit register gemaakt, maar mijn vraag is:
kan ik alleen met lower filter verwijderen en herstart dit probleem oplossen of moet ik iets anders eerst doen?
graag uw hulp! Dank
Ik heb het probleem dat mijn CD?DVD station niet werkt!!
Al een tijdje en heb nu via uw hulp pagina's het zelf proberen op te lossen.
Ik ben in register gegaan en(heel voorzichtig ik weet het is tricky daar) het register opgezocht, zoals aangegevn namelijk:
Verwijder de waarden Upperfilters en Lowerfilters uit de volgende registersleutel:
HKEY_LOC$$AL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318
1) Er staat geen upper alleen low filter>>
2)Als ik het pijltje open klik zie ik twee onderdelen:
0000:
properties
Klik ik op deze onderdelen dan zie ik alleerlei bij 0000, maar bij properties geeft foutmelding: kan properties niet opene vanwege een fout en du toegang geweigerd.
Ik heb al een backup van dit register gemaakt, maar mijn vraag is:
kan ik alleen met lower filter verwijderen en herstart dit probleem oplossen of moet ik iets anders eerst doen?
graag uw hulp! Dank