Cd, dvd station werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Popov

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Beste,

Ik heb een hp-laptop van het type ZV5330EA. Sinds kort wil deze geen cd's of cd-roms meer afspelen. De schijven beginnen te draaien maar hij geraakt als het ware niet op topsnelheid. DVD's lukken nog wel. Heb al systeemherstel gedaan, filters verwijderd. Maar tot nu toe helpt niks. Mijn CD-Romstation is van het type HL-DT-ST DVD-RW GWA-4080N

Mijn technische pc-kennis is zo goed als onbestaande dus hou het aub een beetje eenvoudig qua termgebruik ed.

Alvast bedankt!

als je de windows cd hebt, probeer dan eens van de cd te booten. als dit niet werkt. dan is er wel een grote kans dat hij stuk is. Ik zie dat je een hp hebt dus miosschien kan je ook naar hun support bellen en vragen of zij je misschien stap voor stap kunnen helpen

Doe het volgend eens:

Ga na apparaatbeheer, dan naar de betreffende speler en dan kiezen voor installatie ongedaan maken en bevestigen.

Dan de machine opnieuw opstarten de speler wordt dan automatisch opnieuw en hopelijk goed geinstalleerd

Hallo

Ik zou persoonlijk eens de leesoptiek zuiver maken.

Hoe je dit dient te doen heb ik hier reeds ettelijke malen gepost , en daar ik niet te veel in herhaling wil te vallen ....

Peter

Heb alles gedaan wat voorgestel werd tot nu toe (behalve boot want heb cd niet). En het werkt nog steeds niet.

Is het feit dat hij wel dvd's leest en geen cd(-roms) alvast geen geluk bij een ongeluk? Is dit niet het teken dat er niks stuk is (lens ed.) of kraam ik nu onzin uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan