cd/dvd station wordt niet herkent maar werkt wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan wil ik graag even weten hoe de cd/dvd speler nu werkt binnen Windows
Wat gebeurt er als je er een data-cd/data-DVD instopt? Krijg je het keuzemenu of je (bijv.) de CD/DVD wilt openen in Verkenner?

Tijs.
 
ik krijg niks zegmaar, hij krijgt zegmaar wel stroom alleen hij krijgt geen signaal of er een is en of er iets in zit
 
Graag een duidelijker uitleg van de titel van je vraag: "cd/dvd station wordt niet herkent maar werkt wel"
Dat het ding stroom krijgt geloof ik direct, en dat het laatje opengaat ook, maar dat is niet hetzelfde als dat het apparaat echt werkt.

Windows kan er in ieder geval niets mee (als ik je schermafdrukken zo volg).

Tijs.
 
hij werkt wel op andere laptops, en ik heb ook andere stations op deze laptop gedaan maar op deze laptop werken ze niet terwijl dat wel op andere is
 
Enige wat ik kan bedenken is dat het ding te weinig stroom krijgt. Dus dat je een powered USB-hub moet aansluiten (met eigen voeding dus) en dan kijken of hij door Windows wordt gezien.

Blijft voor mij raar dat je toch Windows 7 hebt kunnen installeren. Als je dat ook via hetzelfde DVD-station hebt gedaan, dan zou de voeding weer wél genoeg moeten zijn. Ténzij je laptop de 500 mA voeding verdeelt over alle USB poorten, en dus je cradle ervoor zorgt dat er te weinig voeding overblijft voor de DVD-speler. Dan zéker eens kijken of je met een powered USB-hub.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Aha... Goed, dan blijft dus die powered USB-hub over om mee te testen, en dat is de laatste tip die ik voor je heb.

Tijs.
 
gewoon je windows op een eerder herstelpunt zetten en hij doet het weer
 
Graag de volgende keer letten op de datum van een topic waarop je reageert, deze is van 2012, het is niet toegestaan te reageren op topics ouder dan 3 maanden daarom gaat er ook een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan