cd en dvd spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

tojnus

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
ik wou vandaag een cdtje afspelen op de computer. Kijk ik bij deze computer en staan de icoontjes er niet meer. Ik heb een beetje zitten knoeien en ben er achtergekomen dat er volgens mij een verkeerd besturingsprogramma opzit. weet iemand hoe ik die kan veranderen?

p.s. bij apparaat status staat er:
Een stuurprogramma (service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Er bestaat mogelijk een ander stuurprogramma dat deze functionaliteit biedt. (Code 32)

Laatst bewerkt:
Je kunt het beste op zoek gaan naar een betere driver.
Windows heeft in ieder geval diegene die er in zit uitgeschakeld.
Zoek het type en naam op en ga naar de site.

Een driver is een stuurprogramma.
Probeer eens in apparaatbeheer op de betreffende cd met Rmuisknop erop te klikken en dan kiezen voor installatie ongedaan maken.pc opnieuw opstarten dan word hardware (cd) opnieuw gezien.

Laatst bewerkt:
weet iemand nog een site waar ik dat stuurprogramma vanaf kan halen?
ik heb op free-driver-download.com gekeken maar dat lukte niet...:rolleyes:

Als je even precies het merk en nummer opgeeft zoeken we mee met je.

het apparaat is sony dvd-rom ddu1612
zou het harstikke aardig vinden:thumb:

sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt zou je het nog een keer kunnen uitleggen?

Ja, klopt. Ik haal die linken uit cache en dan gaat het blijkbaar niet. Ik zoek even een andere manier.

Ga HIER maar naar toe.
Je kunt het zelf ook vinden.
Gewoon goed op het nummer letten.

Nee, 2 berichten naar boven. Daar staat hier.
Dat is de goede link. Ik kan daar niet vanaf de pagina zelf een link kopieren dus moet je even zelf gaan.

dat heb ik dus gedaan maar er wordt niks gedownload...
weet niet hoe dat komt...

Ja, totdat je het binnenhebt maar waarom doe je de firewall en virusscan uit? :8-0: Je loopt vreselijk veel risico!!!

Je hebt DEZE

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan