Cd-hoes i.c.m. Windows Mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Berichten
229
Ik brand cd's via Windows Mediaplayer omdat ik dat prog. wat gebruiksvriendelijker vind dan Nero.
Nu wil ik graag een cd-hoesje maken zonder alle nrs. uit te hoeven typen. (van verschillende artiesten, dus niet kant en klaar van i-net te halen)
Nero heeft coverdesigner, maar mediaplayer heeft zoiets helaas niet. En ik kan met geen mogelijkheid de teksten uit de afspeellijst kopiëren in bijv. Word.

Misschien een onnozele vraag, maar weet iemand een manier om de nummers uit de Mediaplayer-afspeellijsten toch te printen?
 
Laatst bewerkt:
(even de vraag optakelen)

Niemand een idee?
fragend013.gif
 
Je kan het op de volgende manier proberen
Maak een afspeellijst (afspeellijst opslaan)
Open Word
Invoegen
bestand
afspeellijst kiezen

Nu krijg je een ruwe opmaak maar met een paar simpele klikjes weg te halen.
Ik heb ook een sjabloon (cd hoesje) meegestuurd waar je ze evt. kan inzetten

suc6
 

Bijlagen

  • cd boekje.zip
    3 KB · Weergaven: 214
Geplaatst door haakmeer
Maak een afspeellijst (afspeellijst opslaan)
Een afspeellijst maken in M-player lukt prima, maar het opslaan is nu juist het probleem: het lukt me niet om (de tekst van) die lijsten afzonderlijk op te slaan in bijv. Word. Heb van alles geprobeerd, maar ik denk zo langzamerhand dat wat ik wil eenvoudigweg niet mogelijk is.

Toch bedankt voor je reactie haakmeer!
 
Voor eventueel geïnteresseerden: Ik heb inmiddels een oplossing gevonden door hier 'Playlist Copier' te downloaden. Je moet wel MediaPlayer versie 9 hebben want bij oudere versies krijg je -zoals ik eerst had- foutmeldingen.
Heel handig progje waarmee je je afspeellijsten in Word kunt zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan