CD Key In Use

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shap

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
49
Ik heb een vriend met wie ik vaak battlefield 1942 speel. Altijd zonder problemen, totdat hij het spel een keer heeft ge-her-installeerd. We hebben verschillende codes, dat weet ik zeker. Hij heeft wel dezelfde code als zijn broer. We maken allebei gebruik van een no cd patch (dan hoef je geen cd erin te stoppen, maar kan je wel het spel spelen). Sinds hij hem dus heeft ge-her-installeerd kan ik niet meer met hem spelen, error: cd key in use.
Normaal gesproken krijg je deze foutmelding als je dezelfde code hebt. Maar dat kan het niet zijn, omdat het niet zo is, en er is een server bij wie we wel kunnen spelen.
Hij kan wel met anderen en ikzelf ook, maar wij kunen dus niet met elkaar.
Iemand een idee?
 
Heeft hij niet bij zijn herinstallatie jouw code gebruikt?
 
Ja, het feit dat jullie appart wel kunnen spelen en niet tegen elkaar lijkt toch op het hebben van dezelfde code. Je zou het kunnen checken door beide het spel opnieuw te instaleren waarbij je zeker weet dat jullie codes anders zijn.
 
als het aan de code zou liggen, is het wel erg raar dat we in een bepaalde server wel kunnen spelen. Bovendien heeft hij het ook wel eens met een andere speler gehad.

@ mcMeller, ik weet vrijwel zeker van niet.
 
Laatst bewerkt:
hij zal de code wel van internet hebben gehaalt en das iligaal
 
als het aan de code zou liggen, is het wel erg raar dat we in een bepaalde server wel kunnen spelen. Bovendien heeft hij het ook wel eens met een andere speler gehad.

@ mcMeller, ik weet vrijwel zeker van niet.

D'r zijn servers waarbij de code check disabled is waardoor je met een code met meerdere mensen kan spelen.
 
beste bv bas bv; hij heeft de code van zn broer, die het spel heeft gekocht.
@ ellasar, dat verklaart één ding, maar dan is het nog steeds vaag dat hij alleen met mij niet kan spelen, en wel met anderen.
 
ellasar, weet je ook hoe je een cd key check kan voorkomen?
(wat je daarvoor moet doen aan je server)
 
controleer eerst gewoon ff goed en herinstalleer allebei ff
 
"Als de kikkers kwaken in het riet, gaat het regenen of niet."

Dat is een idee (heb ik al eerder gedaan), maar ik ben ook benieuwd naar de oorzaak van het probleem, hoewel ik het idee heb dat ik er zo ook niet achter kom.
Bedankt voor jullie hulp.

Florsi Florsa
 
key in use

ik zou eerst uitvogelen of jullie om de beurt wel kunnen inloggen en spelen want je weet of de key gehackt is en in use. Als dat wel werkt en jullie daarna alle 2 tegelijk inloggen en niet kunnen spelen dan kan je gif innemen dat jullie dezelfde sleutel gebruiken.Zekerheidshalve dus herinstalleren die handel met ieder een aparte sleutel en dan zou die moeten werken.Indien nog steeds niet dan maar eens contact opnemen met de support afdeling van betreffend spel en normaliter zou je een nieuwe key kunnen aanvragen maar meestal alleen tegen overleg van een aankoopfactuur,installatiecode etc etc. Iets anders kan ik niet bedenken wat er kan zijn.
 
je hebt gelijk... ik denk dat ik al weet waarom ik wel in die ene server kan spelen (is misschien een beetje ver gezocht);

die server heeft altijd 10 spelers meer op xfire staan dan er in werkelijkheid inzitten.
Volgens mij doen ze dit door 10 accounts ergens in zee te verbergen, want je ziet op de map altijd een poppetje van beide partijen in de zee. Waarschijnlijk zijn dit dus 10 spelers op een cd key, en moeten ze een cd key check zien te omzeilen...

Ik zal hem opnieuw installeren en bedankt
Florsi
 
Cracked servers zijn btw (voor het geval je het niet mocht weten) servers waarvoor je geen eigen geldige key code nodig hebt en er dus met elke (ook illigale) code in kan komen.

edit: links dus verwijderd, zie de huisregels -- KwarK
 
Laatst bewerkt door een moderator:
KwarK ontgaat niets...

hmmm zou je het kunnen typen als www punt illegalelink punt com?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan