cd key

• Onderwerp starter Onderwerp starter hoik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hoik

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
hoi met hugo had command and conquer tiberium wars gekocht en geinstalleerd maar had hem weer van me laptop verwydert wou hem op nieuw instaleren maar dom van my zelf heb de cd key niet meer moet ik hem op nieuw kopen of weten jullie een op lossing by deze alvast bedank hugo

Zit niets anders op dan een nieuwe te kopen.

Tenzij je hem alleen voor single-player gebruikt dan
kun je wellicht een key ergens vandaan halen maar daar gaan we je niet mee helpen :)

Zit niets anders op dan een nieuwe te kopen.

Tenzij je hem alleen voor single-player gebruikt dan
kun je wellicht een key ergens vandaan halen maar daar gaan we je niet mee helpen :)

ik speel alleen single player en niet online kan je my niet zeggen waar ik het vandaan moet halen maar alvast bedankt

Nee, dat kunnen we niet. :)
Uit de regels (waar je akkoord mee bent gegaan tijdens de registratie op Helpmij.nl)

regels zei:
# Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
# Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
# Naar warez mag niet worden gevraagd.

Laatst bewerkt:
meestal staat deze code nog wel ergens in het register toch? Het is in ieder geval het proberen waard :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan