lichtflits
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 dec 2000
Hoi.
Wat ik me nou net toch mee maak.
Ik wil een iets ouder spel installeren, dus ik doe de cd in de cd-rom speler.
Begint ie met de setup, en na een halve minuut hoorde ik een vlinke knal, en toen hoorde je de cd niet meer draaien.
Ik keek meteen naar de cd-rom speler en zag er wat rook/stof uit dwarrelen.
Toen drukte ik de cd speler los en toen vielen er allemaal kleine stukjes cd uit.
Zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt of er van gehoord.
Ik heb de cd-rom speler (liteon 52x) helemaal uit elkaar gehaald en al het grijs e.d eruit gehaald.
Ik weet alleen niet of ik het nou aandurf om hem nou te gaan testen.
Stel dat er weer een cd uit elkaar knalt.
Of dat het nou wel goed gaat, maar dat er morgen een cd kapot gaat die dus niet kapot had mogen gaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie het helemaal niet meer doet, of dat de laser beschadigd is.
Is er iemand die hier vaker van gehoord heeft?
En hoe zou het gebeurd kunnen zijn?
Ik hoop snel wat te horen, en ik denk dat ik zo dadelijk toch de cd-rom speler maar eens ga testen met een oude cd.
Mvg,
Berry
Wat ik me nou net toch mee maak.
Ik wil een iets ouder spel installeren, dus ik doe de cd in de cd-rom speler.
Begint ie met de setup, en na een halve minuut hoorde ik een vlinke knal, en toen hoorde je de cd niet meer draaien.
Ik keek meteen naar de cd-rom speler en zag er wat rook/stof uit dwarrelen.
Toen drukte ik de cd speler los en toen vielen er allemaal kleine stukjes cd uit.

Zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt of er van gehoord.
Ik heb de cd-rom speler (liteon 52x) helemaal uit elkaar gehaald en al het grijs e.d eruit gehaald.
Ik weet alleen niet of ik het nou aandurf om hem nou te gaan testen.
Stel dat er weer een cd uit elkaar knalt.
Of dat het nou wel goed gaat, maar dat er morgen een cd kapot gaat die dus niet kapot had mogen gaan.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ie het helemaal niet meer doet, of dat de laser beschadigd is.
Is er iemand die hier vaker van gehoord heeft?
En hoe zou het gebeurd kunnen zijn?
Ik hoop snel wat te horen, en ik denk dat ik zo dadelijk toch de cd-rom speler maar eens ga testen met een oude cd.
Mvg,
Berry