cd labels in word

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo hoe maak ik cd labels in word gebruik oficce xp.
Het probleem is had cd labels bij dixons gekocht nou krijg ik met geen 1 programma die labels op de juiste plaats.
Nu zit er een beschrijving bij dat ik ze wel kan maken in word, maar ik zie toch nergens Envelopes en labels staan.

groeten sjoerd:confused:
 
Vervelend is even dat ik Office 2000 i.p.v. XP heb, maar mogelijk heeft XP dezelfde menustructuur als 2000 :

kijk eens onder "Extra", "enveloppen en etiketten", zit 'ie daar niet onder ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het niet staan helaas
 

Bijlagen

  • word.jpg
    word.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 147
linker venster ?

enveloppen en etiketten, als je daar op klikt, wat opent er dan ? Jouw screendump vertoont 'm namelijk wel, maar je hebt niet "doorgeklikt".
 
Laatst bewerkt:
Ja heb het gevonden, maar zit nu met een ander probleem nou moet ik daar alles veranderen maar op het papier wat ik er bij heb gekregen staat helaas, geen horizontaal op.
Want de beschrijving die ik er bij heb is eigelijk bestemd voor word 97.
Want ik las dat er wel meer mensen last haden met dat paier van dixon, dus ik dacht probeer het een keer op hun manier.

groeten sjoerd
 

Bijlagen

  • word1.jpg
    word1.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 105
tja,

vanaf hier moet je het echt zelf doen.
Je kunt ook op gewoon A4 papier met wat passen en meten een cirkeltje tekenen en vervolgens wat oefenen met instellingen etc.? Daar moet uit te komen zijn.
 
Ja dat zou altijd mogelijk wezen maar dit papier, of hoe je het ook wil noemen.
Daar zit de circel gewoon op een bepaalte plek.
 
da's precies wat ik bedoel. Pak een blanco A4tje uit je printerbak, leg daar zo'n "duur" stickervel overheen en bepaal waar op je A4tje het rondje moet komen.

Teken het eventueel met een passer of gebruik een tekenprogje om de cirkel op de goede plek te krijgen en print er een stuk of 5 uit. Ga vervolgens een stuk of "tig" keer labels printen op je goedkope A4 papier, net zolang totdat de cd tekst precies goed komt, waarbij je dus steeds het rondje moet verplaatsen totdat je de goede locatie hebt gevonden. NU weet je de excacte afmetingen / instellingen en DUS kun je binnen de labelfunctie de exacte waardes aangeven voor je dure papier. Maak pas dan een testprintje met je dure cd papier. Dat gaat lukken, het kost alleen even wat tijd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan