Cd lade JVC UX-G395

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
De cd lade van mijn mini set JVC UX-G395 opent niet meer als ik op knop open druk.
Ik heb de laatste keer de cd eruit gehaald en de lade gesloten en nu wil hij niet meer open.
Ook staat de instelling op unlocked zodat tijdens het spelen de lade niet onverwachts open kan.
Wat kan het probleem zijn?

Die 2 knoppen voor lock nogmaals een paar seconden al ingedrukt?

Spanning van de set halen, paar minuten wachten en weer aansluiten ook al gedaan?

Cd lade JVC-UXG395

Dat heb ik nogmaals gedaan op beide knoppen drukken in de stand by stand.
Daarna de spanning eraf.
Druk ik dan op "open" dan krijg ik de boodschap "reading" en na ongeveer 10 sec. "no disk"
De set ook open geschroefd en als ik dan op "open" druk zie je het aandrukmechanisme ietjes bewegen en dan stopt het weer.
Er zit ergens een blokkade. Al met al gaat de lade niet open.
De set is nog maar 3 maanden oud en terug naar de winkel gaat niet meer, want De Block is failliet.

Jammer dat je de set al hebt opengeschroefd, bij een faillissement van de verkopende partij heb je nog altijd aanspraak op fabrieksgarantie.
Het is nog de vraag wie die garantie dan verzorgd/afhandelt.
Die garantie is nu komen te vervallen omdat je zelf hebt geknoeid aan de set.

Hallo

"Wat kan het probleem zijn? "

Bij een reeds gedateerde "tray" drive met deze symptomen is het meestal het aandrijfriempje die uitgerokken is , en slipt...

Bij een toestel van slechts enkele maanden oud ??? ---> "De set is nog maar 3 maanden oud "

Peter

Cd lade JVC-G395

Probleem opgelost.
Ik had nog een niet meer gebruikte DVD recorder die ook muziek cd's afspeelt.
Aangesloten op de AUX ingang van de JVC set en ik kan cd's beluisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan