Cd lade me tijdslimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computer fan

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Hej allemaal

ik heb een soort van cd-lade opener gemaakt. Hij is echt zeer handig want het werkt met een tijdslimiet. Dus je opent het script waarna het vraagt hoelang de cd-drive moet wachten om te sluiten.
Ik heb het geprogrammerd in VBS en dus kan je de soucre code zo inkijken.

P.S. ik ben nieuw hier dus als ik iets verkeerd doe laat het me dan a.u.b. weten

hieronder staat het bestandje maat wel als .txt heb helaas nog geen inpakprogje dus je moet het wel op je computer opslaan als *.vbs

Bijlagen

Werkt prima. Alleen kon ik niet meer laten sluiten omdat ik op een laptop zit dus dan geeft ie een foutmelding. Mischien kan je daar nog wat mee, lijkt me heel simpel op te lossen. Oja nog even een vraag. Wat is het doel van dit script? Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

mvg, SwallaV

Hej allemaal

ik heb een soort van cd-lade opener gemaakt. Hij is echt zeer handig want het werkt met een tijdslimiet. Dus je opent het script waarna het vraagt hoelang de cd-drive moet wachten om te sluiten.
Ik heb het geprogrammerd in VBS en dus kan je de soucre code zo inkijken.

P.S. ik ben nieuw hier dus als ik iets verkeerd doe laat het me dan a.u.b. weten

hieronder staat het bestandje maat wel als .txt heb helaas nog geen inpakprogje dus je moet het wel op je computer opslaan als *.vbs
Oja, kijk hier eens:

www.winrar.nl
Gewoon downloaden en instaleren. Werkt prima en is nog gratis ook.

Werkt prima. Alleen kon ik niet meer laten sluiten omdat ik op een laptop zit dus dan geeft ie een foutmelding. Mischien kan je daar nog wat mee, lijkt me heel simpel op te lossen. Oja nog even een vraag. Wat is het doel van dit script? Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

mvg, SwallaV

doel van het script is eigenlijk gewoon het leven makkelijker maken. als je nu een sneltoets onder het bestandje zet...

cd lade stond hier al open :p (brander verliest! heheh)

Anywhoes, leuk script, grappig dat je de var's 'undimt' ('set bla = nothing' gebruikt)

:thumb:

Ook hier wint de DVD-ROM Lade van de brander.

Is er eigenlijk ook een progje dat als elke keer als je de lade opent de lade automatisch na een tijdje weer sluit?

als je het progje rewrite wel, alleen dan zal het op de achtergrond moeten runnen, en elke sec. checken of de lade open is - niet echt handig. (en kan niet echt in vbs omdat dat niet goed op de achtergrond kan runnen)

Laatst bewerkt:
Mmm, het kan dus wel maar is niet handig?
Jammer:(

Waarom gaan nieuwelingen altijd threads reviven die al lang niet meer actueel zijn. Sheesh. :/

Omdat ze niet weten dat dat niet mag. :confused:
Maar nu doen wij precies hetzelfde.... (Je had ook de 'Meld Misbruik'-knop kunnen gebruiken)

Slotje??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan