cd ontploft!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

myrte

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
6
Ik zat net dus lkkr een spelletje te doen en opeens in mijn dvdwriter waar het spel zat hoor ik; grrbrgrbrgrbrggggggggggg BOEM!!! rkgkrkbkrlbkrlbkrk nouu ik gauw de stekker eruit... en toen weer aan zat er dus in mijn dvdwriter allemaal stukjes spel :S ik eruit halen en toen dat dign weer dicht, maar nu gaattie niet meer open... Hoe kan dit in hemelsnaam en wat moet ik doen? ook zit er een barst in een andere cd die erin is geweest... :(
 
Dat gebeurt inderdaad wel eens. Zijn het kopieën? Dan kan het zijn dat je een slechte kwaliteit gebruikt.
Je kan je laatje open krijgen door met een paperclip in het gaatje onder je laatje te gaan....
 
:(

neej het waren originele cd's.. die paperclip helpt niet
 
Dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan het apparaat helemaal open te schroeven en eventuele restanten van de CD/DVD te verwijderen, de vraag is dan wel ben je daar technisch genoeg voor en zal het apparaat het nog doen.
 
Is me ooit eens overkomen HOOP nooit meer want je schrik je rot.
Open maken heeft denk geen zin ,want de geleider van je Laser heeft een optater gehad DUS wordt het een andere kopen.
 
Geplaatst door BANDIT123
Is me ooit eens overkomen HOOP nooit meer want je schrik je rot.
Open maken heeft denk geen zin ,want de geleider van je Laser heeft een optater gehad DUS wordt het een andere kopen.


hmmzz, dat moet jij toch eens komen vertellen tegen de ongeveer 50% van de apparaten die na de operatie wel weer gewoon werkten.
 
bedankt

:( tsjoh wat een ellende.. nou gelukkig heb ik nog garantie op die computer.. :thumb:
 
Ja maar dit ligt niet aan het niet goed functioneren van je drive dus daar zal geen garantie voor gelden.....
 
Geplaatst door maestro12
hmmzz, dat moet jij toch eens komen vertellen tegen de ongeveer 50% van de apparaten die na de operatie wel weer gewoon werkten.
Heb het ook een keer gehad, het is inderdaad NIET leuk.
De speler deed het na de tijd wel weer en gelukkig kreeg ik in de winkel een nieuw spel, dus die gok kun je altijd nemen.
 
Geplaatst door maestro12



hmmzz, dat moet jij toch eens komen vertellen tegen de ongeveer 50% van de apparaten die na de operatie wel weer gewoon werkten.

Dat zijn dan de 50% die bij U over de vloer komen! Ik geef gewoon mijn reactie weer, en de rest wat ik onderhanden krijg is het met 90% wel zo dat de gelijder krom is!!
 
Terug met het spel naar de winkel als het orgineel is.
En de drive gewoon even weer proberen doet die het niet kun je proberen hem voor garantie te cleamen vaak doet men er niet zo moeilijk over.
 
Geplaatst door BANDIT123
Dat zijn dan de 50% die bij U over de vloer komen! Ik geef gewoon mijn reactie weer, en de rest wat ik onderhanden krijg is het met 90% wel zo dat de gelijder krom is!!
Wat stond er ook alweer in de handtekening van Pasja? ;) :p
 
Geplaatst door Admin_Frisian

Wat stond er ook alweer in de handtekening van Pasja? ;) :p
???????????????????
Gelijk hebben is niet moeilijk, gelijk krijgen wel, dus waarom zou je iets makkelijk doen als het ook moeilijk kan.......???

Kijk eerst bij je zelf,dan bij een ander.Zelf maakt men de meeste Fouten.

Hoop in 2005 met minder fouten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan