Cd probleem !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scrappy Coco

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Hallo,

Ik had een hele lange tijd geleden mijn Computer laten maken bij een reperatie winkel.
Mijn Video kaart was toen verbrand en mijn computer starte ook niet meer op.:rolleyes: Nadat ik hem daar heb gebracht deed hij het weer.:confused: Alleen kwam ik er later pas achter dat hij geen CD's meer pakt. Hij draait volgens mij ook niet want ik hoor niks. En er staan ook geen Drivers bij deze omputer. Wat moet ik doen/ Wat kan k doen?.:shocked:

ALVAST HARTELIJK BEDANKT :thumb:;)

Wat bedoel je hiermee? En er staan ook geen Drivers bij deze computer.
Je bedoelt dat die geen drivers nodig heeft, of dat die er niet bij staan?:p
Als ze er gewoon niet bij staan en hij geeft aan dat die ze mist lijkt mij het probleem aardig duidelijk.:p Drivers zoeken, installeren.

Wat bedoel je hiermee? En er staan ook geen Drivers bij deze computer.
Je bedoelt dat die geen drivers nodig heeft, of dat die er niet bij staan?:p
Als ze er gewoon niet bij staan en hij geeft aan dat die ze mist lijkt mij het probleem aardig duidelijk.:p Drivers zoeken, installeren.

Ja, i kweet niet normaal gesproken zou er egrens zo een cd icoontje staan met Cd egdoe toch :eek: maar dat is het juist, i kweet niet welek drivers ik moet zoeken en instaleren. Ik heb het niet zo met computers :p

Weet je de naam van je hardeschijf? Zoek op naam: ''naam'' driver
En anders, even Pc wizard 2008(of 2007 was het) installeren.:thumb:
Die zegt je de naam van al je hardware;)

Weet je de naam van je hardeschijf? Zoek op naam: ''naam'' driver
En anders, even Pc wizard 2008(of 2007 was het) installeren.:thumb:
Die zegt je de naam van al je hardware;)

Ok ik zal dat eve ndownlaode en instaleren, als je eve nwacht dan eb ik het zo :p

nog een bepaald type?
Niet? dan:
www.google.nl
Zoek op:
Western Digital Caviar driver ''en kies de driver voor jou bestuursysteem niet een andere:p

Sorry maar waarom ga je drivers van een harde schijf installeren in plaats van drivers voor je cd-drive?

Graag merk en type van pc
(tenzij het een zelfbouw pc is natuurlijk :D)

Weet je niet of hij bijvoorbeeld van dell, hp, packard bell is ofzo?
Zoek eens op de achterkant van je pc naar het merk en type.

Heb je echt niet meer info want zo gaan we niet veel kunnen doen...
werk je met vista of xp?

typ eens bij Sart -> zoekopdracht: " apparaatbeheer" en kijk eens waar er uitroeptekens bij staan

Nergens? Dan denk ik dat je cd-rom drive kapot is... W8 nog wel even op een antwoord op van andere helpmij'ers. Probeer toch nog eens te zoeken naar het typenummer van je pc.

maar nu moet ik weg

moeilijk he type vinden. typ in uitvoeren>dxdiag daar staat de informatie die je nodig hebt. Kan je uitvoeren niet vinden?? zoek het dan bij zoeken :P

Misschien hebben ze de voedingskabel eruit getrokken toen ze die pc aan het fixen waren.
Dat zou een reden kunnen zijn waarom hij niet draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan