Cd Problemos

Status
Niet open voor verdere reacties.

JADIEJA

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
6
Had wegens veel problemen met me pc een opstart diskette gebruikt, dus de me oude windows me kwam er weer op, nou wou ik mijn windows xp cd erin doen nu leest ie hem als muziek cd ._. iemand enige idee hoe ik hem weer normaal zou kunnen krijgen?
 
yep, maar ik kan de cd niet openen aangezien hij hem ten eerste niet auto opent als ie opstart als ik hem in me pc doe (had ik eerst ook moest ik hem eerst in windows aanklikken dan deed hij het pas) en hij opent hem als muziek cd :|
 
In de Bios instellen dat CDROM als eerste boot staat!

Lees maar in de link die ik gaf
 
ik heb hem in de volgorde gezet hoe het op de link stond maar hij doet nog steeds hetzelfde :confused:
 
JADIEJA zei:
ik heb hem in de volgorde gezet hoe het op de link stond maar hij doet nog steeds hetzelfde :confused:

Als je meerdere spelers hebt ,doedaar de XP cd eens in ,kan zijn dat die dan wel werkt
 
dat is ook een probleem :D , me brander werkt al niet dus :( (blijft maar open en dicht gaan :p) dus ik heb er maar 1
 
JADIEJA zei:
dat is ook een probleem :D , me brander werkt al niet dus :( (blijft maar open en dicht gaan :p) dus ik heb er maar 1

Koppel je brander eens af,kabels er af.
En zet je CD/DVD speler eens op de Secedaire IDE aansluiting op master
 
Laatst bewerkt:
oke zal ik doen, hier zijn trouwens nog een paar screenshots dunno of je er wat aan hebt





moest ze kleiner maken dus ze zijn aardig onduidelijk, helaas :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan