CD rewriter verdwenen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter B Boy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B Boy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Ik heb een probleem met mijn CD writer. Ik kan nl. geen cd's meer branden, want er wordt geen cd writer gevonden. Ik gebruik het programma Veritas RecordNow DX en krijg de melding:'No compatible Recordable or Rewritable devices could be found'.

Ik heb de pc al open gehad en alle stekkertjes zitten nog goed in de writer. Ook heb ik al de lower en upper files via aparaatbeheer verwijderd, maar de writer wordt nog steeds niet gevonden.

Wie kan mij helpen?

Ik hoop dat je XP of Vista hebt. Open Windows Media Player 11 en ga via Extra naar Opties. Klik op de tab Apparaten. Wordt de CDVD/CD-schrijver weergegeven? Gebuik dan eens WMP11 om een CD te branden.

EDIT: wat ik eigenlijk wil zeggen, als dat met WMP11 lukt, dan moet je misschien de opties of instellingen van "Veritas RecordNow DX" goed nakijken.

Laatst bewerkt:
In de Windows Media Player staat mijn CD-Rewriter wel genoemd. Als ik in Veritas een update probeer uit te voeren krijg ik de volgende melding:

'Het installatieprogramma kan het scriptbestand met alle voor de installatie benodigde aanwijzingen niet vinden.
Er werd in de volgende directory gezocht naar het bestand
C:\APPS\RecordDX\setup.inf
Zonder dit bestand kan het installatieprogramma niet worden uitgevoerd, het wordt nu gestopt.'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan