CD rippen met Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik ben bezig met het rippen naar een externe HD van al mijn CD's. Tot gisteren ging het prima maar vandaar krijg ik, als ik op Cd Rippen klik de mededeling in bijlage en wil het rippen niet starten. Eigenaardig is wel dat de tracks van de te rippen Cd op mijn scherm staan en dat ik die tracks zonder probleem met WMP kan afspelen. Wie geeft mij raad om dit probleem te verhelpen?

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 83
Werkt een andere CD wel? Zo ja, dan zou het wel eens de copyrights kunnen zijn

Het werkt nu met geen enkele CD. Om te controleren heb ik reeds geprobeerd een CD die ik reeds kopieerde nu opnieuw te kopiëren en het lukt ook met die CD niet (meer).

Kan niemand raad geven of is het probleem niet op te lossen? Dacht WMP opnieuw te installeren maar blijkbaar is dat afzonderlijk niet mogelijk.

Probeer eens een ander tooltje, Audiograbber of Fre:AC bijvoorbeeld. Check dan of het rippen wel lukt. Is dat het geval dan zou je misschien de Windows Media Speler Classic software kunnen installeren om zo de benodigde plugins en dll's voor het rippen van muziek in WMP terug te zetten naar eerdere versies.

Raar maar waar: Ik heb mijn probleem kunnen oplossen gewoon door een ander doelstation te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan