CD-rom = DVD-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Wie kan mij helpen met een klein probleempje.
Als ik nu op mijn computer klik staat er bij stations met verwisselbaar medium :
CD-rom-station(F) en CD-rom-station(G), voorheen stond hier Dvd-rw-station(F) en Dvd-station(G). Hoe krijg ik dit weer zo. Ergens een instelling in het register ???

Limbo

Mijn systeem Medion 8800

nog 2 screendumps

Bijlagen

• Mijncomputer1.png
    Mijncomputer1.png
    87,4 KB · Weergaven: 33
  • Mijncomputer.png
    Mijncomputer.png
    87,5 KB · Weergaven: 27
Maak jij altijd screenshots van alles, dat je er ook 1 had van hoe het eerst was???:D
Hoedanook, heb je toevallig net nieuwe drivers geinstalleerd, of sinds wanneer (na wat) was dat ineens verranderd? Ik denk idd dat het in het register staat.. Maar waarom heb je er problemen mee?

EDIT: ik zie hier op school dat er een naamvenstertje staat in "eigenschappen", helaas kan ik op school niks verranderen en niet testen of dat is wat je nodig hebt.. maar ga eens naar de eigenschappen van een dvd-drive en probeer zijn naam eens te verranderen!

Laatst bewerkt:
Even de primaire, en secundaire drivers herinstalleren, en dan alles handmatig, en de drivers aanwijzen, dit alles in apparaatbeheer, in system, confuguratiescherm, wel zonder schijfjes in de drive.

Hoe doe ik dat, primaire en secundaire drivers opnieuw herinstalleren, handmatig en drivers aanwijzen als ik bv in apparaatbeheer ben ????

Limbo

Configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer, IDE ATA/ATAPI controllers, etc.

Maare, het is allemaal cosmetisch, bij de eerst volgende cd in de lade, wordt het toch weer een cdrom station, en het maakt ook niets uit, die werken gewoon als dvd device.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan