cd-rom/dvd station word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderNN

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
hallo,
ik doe een cd'tje in m'n pc . maar hij herkend hem op geen manier. bij aparaatbeheer gekeken, maar verders niks aan de hand. dit is bij alle cd-roms /dvd's zo. en kan er op geen manier via het internet een oplossing op vinden. Ik ben hier totaal onhandig, en zou daarom graag advies willen of een oplossing . alvast veel dank!;)

Hoi,

Ik zie dat je in een ander topic problemen hebt met een handicam past dit probleem niet bij elkaar worden beide wel in schijfbeheer gezien?

Modag

Hoi,

Oke, maar dan nog is de vraag wordt de cd-romspeler wel in schijfbeheer gezien.

Modag

nee, station D word daar niet aangegeven. overigens wel onder, maar niet bovenin daar alleen C(als je begrijpt wat ik bedoel)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Pas nog de pc open gehad zo ja dan de kabels even nalopen of die nog goed zitten ,en wordt hij wel in de bios bij het opstarten gezien?

Modag
zie heef
Ik zie net dat je hem dus wel ziet ,dan begin ik te twijfelen of hij nog wel heel is is hij op leeftijd?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je in die andere pc ook een dvd speler zo ja dan zou ik deze eens proberen.

Modag

hoi,
Jawel, maar dat gaat om een laptop. en nouw heeft dat met die handicam wel weer een verband. op de laptop werkt de kabel niet op gewone vaste pc wel. daarom wel ik daar wat software op instaleren om daarop filmpjes te bewerken. maar die pc herkend dus weer geen dvd's/cd-roms. nou zou het dus mooi zijn dat 1 van de 2 problemen uit de wereld is.

Hoi,

Mij gevoel zegt dat de dvd speler defect is hij wordt in de pc herkent alleen kan je er niks op af spelen lijkt mij dus overleden, iemand anders in de buurt waar je iets van dien aard kan lenen om te proberen.

Modag

oke, die kans lijkt mij ook het grootst , ik zal is wat advies bij plaatselijke computerzaak vragen. bedankt voor je hulp!

Hoi,

Ja dat is een goed idee alleen die zullen je gelijk er 1 willen verkopen zou ik proberen op een dealtje te slaan dat als die het ook niet doet dat je hem mag terug brengen en beetje pc zaak doet dat wel hier bij mij wel althans.

modag

Laatst bewerkt:
haha, klopt ben er meteen even heen gegaan. en hun zeggen hetzelfde, heb dus ook meteen een nieuwe gekocht die ik nu er even in zal zetten. zal na het plaatsen meteen kijken als het gewerkt heeft. dat zal wel moeten nu lijkt mij.

en dat was inderdaad het probleem:D Bedankt! , anders was ik er nooit eens naar toe gegaan. koste een 35 euro , dus dat valt ook wel weer mee.

hallo,
ik doe een cd'tje in m'n pc . maar hij herkend hem op geen manier. bij aparaatbeheer gekeken, maar verders niks aan de hand. dit is bij alle cd-roms /dvd's zo. en kan er op geen manier via het internet een oplossing op vinden. Ik ben hier totaal onhandig, en zou daarom graag advies willen of een oplossing . alvast veel dank!;)

Ik heb het zelfe probleem!:eek:
Windows herkend hem niet meer!:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan