Cd-rom en brander verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spook

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2003
Cd-rom en brander verdwenen Pc kan mijn Cd-rom en brander station niet meer vinden geluid heb ik wel bij apparaatbeheer kan ik ze ook niet vinden staat een geel rondje met ! bij Wave device modem (???) Mijn pc draait onder Windows 98. Wie kan mij helpen?

Wat voor brandsoftware gebruik je?
Heb je nog een tweede brandsoftware ernaast geinstalleerd?
Wordt de cd-rom en brander wel in het bios herkend?

Koppel de cd-rom en brander eens los(pc uit) en start de pc op.
Sluit daarna weer af en koppel de cd-rom en brander weer aan en start de pc weer op.
Worden ze nu wel weer gezien?

Ik heb een brander van het merk Freecom en gebruik Adaptec easy cd creator 4 dat is het enige brandprogramma wat ik gebruik. Ik ben nogal een leek op hardwaregebied moet je me ff uitleggen wat BIOS is en hoe ik mijn brander kan herkennen hoe koppel ik hem af? Hoop vragen maar zit echt met handen in haar...

Heb je die problemen na het installeren van easy cd creator gekregen? Of al daarvoor.

Ik heb easy cd creator al een tijdje op mijn pc staan tot een maand geleden kon ik cd's branden niets aan de hand nu kan hij brander en cd-rom station niet meer vinden.

is er iemand die nog een oplossing weet voor mijn probleem??????

Brandprogramma al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Tijdens het opstarten van je pc kan je zien(een van de eerste schermen) of de pc je hardeschijf, cd-rom en brander ziet.

Allemaal bedankt voor jullie hulp ik kan weer cd-tjes branden en mijn cd-romstation kan hij ook weer vinden.

Probleem was een defecte flatbed kabel nieuwe erin en hopla!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan