CD-ROM en CD-RW ineens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Berichten
389
Hallo... Ik wilde gister een CD branden, blijkt dat m'n CD-rom en RW ineens gewoon verdwenen zijn uit windows:S

Ik keek in apparaat beheer, en daar stond inderdaad zo'n geel dingetje voor de beide apparaten... Ik heb ze toen verwijderd, en opnieuw opgestart. En inderdaad, windows gaf aan; nieuwe hardware gevonden. Maar toen ging ik kijken bij deze computer, maar ze stonden er nog steeds niet bij :'(

Watmoet ik nu doen??
 
Heb je net een ander brandsoftware geinstalleert naast je bestaande brandsoftware?

Haal je brandsoftware er eens af en doe dan nog een keer, wat je nu ook in apparaatbeheer hebt gedaan.

Windows installeerd idd zelf de driver(s).
 
Geplaatst door crash
Heb je net een ander brandsoftware geinstalleert naast je bestaande brandsoftware?

Haal je brandsoftware er eens af en doe dan nog een keer, wat je nu ook in apparaatbeheer hebt gedaan.

Windows installeerd idd zelf de driver(s).

Geen brandsoftware, wel Pinnacle studio 8... ZOu dat het kunnen Zijn?

Verwijderd, maar nog geen resultaat :(
 
Laatst bewerkt:
idd maar soms is er een fireware update bijgeleverd die moet uitgevoerd worden dat bedoelde ik eigenlijk heb dat voor gehad met mijn pioneer dvd-r... geen bijgeleverd? mss eens downloaden van inet?

pinnacle doet idd soms vies met je schrijvers allé bij mij herkent hij deze dus gewoon niet... maja mss eens pinnacle erafgooien?
 
Geplaatst door seedorf
idd maar soms is er een fireware update bijgeleverd die moet uitgevoerd worden dat bedoelde ik eigenlijk heb dat voor gehad met mijn pioneer dvd-r... geen bijgeleverd? mss eens downloaden van inet?

pinnacle doet idd soms vies met je schrijvers allé bij mij herkent hij deze dus gewoon niet... maja mss eens pinnacle erafgooien?

Pinnacle is weg, alle reg dingen ook... Ik weet 't niet meer :'(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan