CD-rom en DVD-rom drives weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sev

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
5
Mijn Cd-rom- & Dvd-drive zijn beiden verdwenen, kan dit toevallig ook zijn omdat ik een tweede harde schijf erbij heb gekregen? In apparaatbeheer zie ik ze staan, en zijn ze ingeschakeld. Helaas zie ik ze niet staan bij Deze computer.
Dus ik heb de twee bestanden verwijderd zoals hierboven gezegd is geweest, maar helaas :confused: Geen succes! Ik krijg ook beide schijven niet open als ik gewoon op knopje druk op de pc.

Afgesplitst van de volgende topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=255919
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes om in iemand zijn/haar topic in te breken. Daarbij was de topic ook al een jaar oud.
 
Ik handelde alleen maar met gedachte om geen twee keer dezelfde topic te openen ><. Maar sluit/verwijder hem maar, ik heb mijn antwoord en oplossing al elders gevonden.
 
Download het volgende zip-bestand naar een tijdelijke map en unzip het. Dubbelklik op het exe-bestand. Na afloop voor de zekerheid je PC herstarten.
 
Ik handelde alleen maar met gedachte om geen twee keer dezelfde topic te openen ><. Maar sluit/verwijder hem maar, ik heb mijn antwoord en oplossing al elders gevonden.
Jammer dat je niet even de oplossing geplaatst hebt :( altijd interessant om te weten ;)

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan