cd-rom/en writer doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

AssyT

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hallo,

mijn cd rom en writer doen het niet meer...Bij apparaatbeheer geeft hij een gele stip met uitroepteken aan, heb ze al meerdere malen verwijdert en mn comp opnieuw opgestart maar hetzelfde probleem.

het zijn de : Lite-on LTN 4835 48xMax
Lite-on LTR 16101B

nieuwe stuurprogramma's heeft geen zin volgens windows?

Iemand een tip ????

Thxs Assy

Klik in apparaatbeheer met de rechter muisknop op de spelers en kies voor eigenschappen.

Wat voor melding staat daar bij Apparaat status?

LET Op

Aleen verwijderen helpt niet.

Kies voor instalatie ongedaan maken en ga daarna naar hardware en verwijder ze. Dan zijn ze pas echt weg.

Je kunt ook de oem.inf files verwijderen, dat werkt ook omdat hij dan niet meer weet hoe hij hem instaleren moet.

Geld niet voor 2000 en hoger, want die accepteert ze direct zover ik weet.

Eric.

Geplaatst door Lucky Fred
Klik in apparaatbeheer met de rechter muisknop op de spelers en kies voor eigenschappen.

Wat voor melding staat daar bij Apparaat status?

Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

staat er dus dan bij eigenschappen!

gr Assy

Probeer dit eens.

Ga naar Start/Uitvoeren, type daar in 'regedit' en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de spelers nu opnieuw installeren.

YESSSSS

Je bent een GENIE !!!!

Heb alles gedaan zoals je aangaf en het werkt weer allemaal prima!

Bedankt dus Fred namens mezelf en 2 stressende boys
:D :p :D

gr Astrid

en nu dit topic nog op opgelost en is alles weer oke :thumb:

ik heb dezelfde procedure gevolgd die je had geadviseerd. Werkt ook wel gedeeltelijk. alleen staat bij mij die upper er niet bij. Wel de lower en als ik opnieuw opstart doet 1 schijf het weer wel maar de andere nog niet....:confused:

suggesties?

al opgelost. Gewoon bij aparaatbeheer effe de roms verwijderd. computer opnieuw opgestard en "hij" herkent ze weer als nieuw!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan