Cd-rom formatteren, zoals een floppy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jozo, ik haak toch weer in. Via jouw link getracht te downloaden. Lukte niet. Bleek niet te gaan via firefox. Binnengehaald met Inernet Explorer en bij installeren vraagt het programma freeware een key. De key van Nero gebruikt, doch werkt niet. Op de Nero cd INcd gezocht. Vele toepassingen gevonden en uitgeprobeerd. Lukt evenmin. Systeemherstel heeft alles weer op orde gebracht. Enig idee hoe ik INcd kan runnen?

Nero 7.0 heeft incd in zijn pakket, alleen bij Nero 6.0 werdt het afgeraden deze te gebruiken, welke versie heb je?, en deze ook geupdated.

Ik heb nero 7 premium. Zoals gezegd vind ik INcd op de Nero schijf. Bij het aanklikken van de verschillende "toepassingen" staat de pc te reutelen, maar er gebeurt niets.

Zoals ik al aangaf, haal de update op, de laatste versie is Nero-7.5.9.0, en dan aangeven dat je wilt kiezen wat je installeerd, kun je gewoon incd ook installeren, hier werkt het prima.

Overigens kan dat ook met je huidige versie, met een reïnstall, krijg je dezelfde opties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan