cd rom herkent geen lege cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Hallo,

Er is vast wel iemand die dit voor me kan oplossen.

Mijn cd rom ziet geen lege cd´s. Verder doetie alles wat ie moet doen, zoals muziek afspelen, vanzelf opstarten met een spelletje enz. maar kan dus niet copieren naar mn g schijf.

Ik doe er een lege cd in, want ik wil dus foto´s opslaan op een cdeetje, zegtie, "plaats een schijf in station" tewijl ik er dus 1 in heb gedaan. Heb inmiddels al diverse merken uitgeprobeert, maar het blijf het zelfde zeggen.

oja, Ik heb ME

Mocht er iemand uitleg hebben voor me, hou het simpel, want ik ben een leek.

groetje

Waar praat je over cdromdrive of cd-dvdwriter
Want een cdromdrive daar kun je niets mee opslaan dan zul je een writer moeten hebben.
En met winme zul je een brandprogramma moeten installeren als je een writer hebt zoals b.v. nero

Laatst bewerkt:
Of, als je de cd direct wilt beschrijven vanuit verkenner, alsof het een hardeschijf is heb je bijvoorbeeld InCD nodig (ook van Nero)

Hoi SJJ,

Beide stations zien het cdtje niet, dus de brander en de cd-rom.

Beide stations zijn ingebouwd in de computer zelf. Een IBM pc.

De een noemt zich de G schijf, (G schijf is voor de muziek en spelletjes en copieren toch ??) dat werkt verder ook goed, maar niet het copieren. (zie eerder omschreven probleem)

de ander de H schijf, en dus de brander, ook die ziet geen lege cd. Ik gebruik Nero om te branden.

Ook heb ik nog een a en dat is voor de diskette, die de diskettes wel ziet, dus hier geen problemen mee.

Nou is het zo, dat deze 2 het altijd goed gedaan hebben, maar sinds vorige week had ik gigantische problemen met mn pc, kon helemaal nix meer, dus toen maar alles eraf en weer erop.

Hoop dat je hier wat aan heb.

opgelost

Hoi,

probleem is opgelost :) moest gewoon met nero werken,:o :o

bedankt voor het meedenken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan