cd-rom laatje opent uit zichzel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommie23

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
ik zit met het volgende probleem.als mijn computer aan staat dan gaat op de meest rare momenten het cd-rom laatje open.soms wel 10x achter elkaar.weet iemand hoe dit kan?is dit soms weer iets raar in vista,want heb ook al een keer het probleem gehad dat vista ineens geneen rom-driver meer herkende.kan het ook zijn dat dit in de pc kast zelf zit met kabels ofzo?

inderdaad, aan vista zal het wel niet liggen... :D

wel heeft Microsoft wat dingen die in XP geliefd waren in vista wegelaten maar iets met de cd rom speler lijkt me onwaarschijnlijk.... :thumb:

ik neem wel aan dat je een virus scaner hebt maar kijk hier maar eens : http://www.eset.com/onlinescan/

Laatst bewerkt:
Misschien wel een kwade geest ;) haha...

nee grapje..

Maar ik denk ook idd dat het een virus zal zijn... Dus ik raad je aan net als de andere om even je pc op virussen te scannen.

Het is geen virus we hebben heel de pc gescand op virussen maar helemaal niks met avg hij blijft open en dicht gaan zodra ik de pc aan zet super vervelend hij is gewoon op hol geslagen :D

dus nu de grote vraag wat dan als het geen virus is???????????????????????

dus , hij gaat open jij druk hem dicht of gaat dat zelf ?

en na hoeveel sec gaat hij weer open ? en gaat het laadje HELE maal open of net 1 cm of iets meer/ minder .?

Laatst bewerkt:
hij gaat uit zich zelf open en dicht en soms blijft hij open staan soms zit er een halve minuut tussen denk ik tot hij weer dicht gaat en dan gaat hij ook van zelf weer open je word er echt gek van ik kijk alleen hier en dan zet ik snel de pc weer uit.

lol ; snel de pc weer uit ;)

ik denk dat het aan je tandwielen ligt heb jij of iemand er een keer zo hard tegeaangedurk dat hij een tandwiel beschadigde? want dat zou het wel eens kunnen zijn

Hallo

Indien je de i.d.e. flatcable van deze drive afkoppeld , en de betrokken drive opend/sluit nog steeds vanzelf , dan is de drive zelf defekt.

Vermelding van merk/typenr/ouderdom p.c./drive , had vermoedelijk nog veel nuttiger antwoorden opgeleverd.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan