Cd-rom speler(s) worden niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hawkey

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Hoi,

Ik heb 1 cdrom speler en een Dvd speler in mijn pc.. nu kan ik deze niet vinden bij deze computer, en ook niet bij apparaat beheer.. enig idee iemand? het is namelijk best irritant een pc zonder cd speler.. :p

ik denk dat ik drivers moet in stalleren ofzo mar ik kan ook nergens de goede vinden.. en als ik mijn pc opnieuw opstart.. dan zegt hij ook niet van : nieuwe hardware gevonden.. :S

Gr Hawkey

open apparaat beheer. kijk of je daar je cd spelers ziet en verwijder ze. start de pc opnieuw op. pc geeft aan nieuwe hardware. nu moeten ze weer werken.
Had er overheen gelezen. kijk in de bios eens of je ze daar ziet. anders open de kast en kijk eens of alles goed zit aangesloten.
Als je vragen hebt hierover laat het even weten.
Succes:thumb:

Laatst bewerkt:
nou, dat is het probleem .. ze staan niet bij apparaat beheer dat heb ik ook in mijn vraag gezet

en in de kast is alles ook oke

Gr Hawkey

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer de drives in een andere pc. of probeer een andere drive in die pc.

oke, ga ik doen.. maar ik weet wel zeker dat de drives goed zijn.. ze hebben gewerkt op andere pc ..

Vraag is nog steeds of ze in je bios te zien zijn.Enige wat je aangeeft is dat 'op het oog' van binnen goed zit.Daarmee kan je niet zien of bijv een kabel kapot is etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan