CD-ROM Speler wordt niet weergegeven in deze computer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenwink

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
CD/DVD-ROM Speler wordt niet weergegeven in deze computer!

Hallo. ik zal gelijk mijn vraag stellen. ik heb een CD/DVD-ROM Speler van samsung. en ik heb vista op mijn pc. maar mijn CD/DVD-ROM speler werkt niet! hij wordt niet weergegeven in Deze computer, en in Apparaatbeheer staat er een geel uitroepteken voor. en cd's pakt ie niet. want ik heb een fout in mijn vista zitten, waardoor ik XP er weer op wil zetten, maar ook dat gaat niet lukken. ik heb in de bios alles goed staan. ( First boot device: Harddisk Second boot Device: CD/DVD-ROM. 3e boot device: Disabled. 4e Boot Device: Disabled) hij zou het gewoon moeten doen, maar blijkbaar dus niet. en kan mijn pc niet loshalen, want ik heb er garantie op, en er zit een sticker op, als ik hem dan open maak scheurt de sticker en vervalt de garantie. heeft iemand een link naar de drivers van de CD/DVD-ROM Speler, of een ander advies?

Alvast bedankt,

Maarten.

Laatst bewerkt:
Is dit ineens gebeurt naar aanleiding van een bep. handeling, zo ja dan kun je dit miss. ongedaan maken door een systeem herstelpunt aan te spreken.....

Grtz.

Is dit ineens gebeurt naar aanleiding van een bep. handeling, zo ja dan kun je dit miss. ongedaan maken door een systeem herstelpunt aan te spreken.....

Grtz.

Nou, dat weet ik niet. want ik gebruik haast nooit cd's en heb vista er net op. en ik doe voor het eerst een cd erin. en hij vindt hem niet. volgensmij is dit al vanaf begin's af aan. maar ik kan nu dus geen besturingssysteem installeren van XP.

Vriendelijke groet,

Maarten.

dat heb ik ook

ja alles wat jij hebt heb ik ook ik wil ook graag weten wat er aan de hand is ??
cd niet mijn wabcam cd leest niet
en ik wou heellllllllllllllllllllllllll graag weten hoe je het moet maken

ik heb dit probleem ook. gistere kon ik nog gewoon cd's/dvd's afspelen maar nu doet hij niks meer :confused:

Cd rom speler werkt niet

Ik heb mijn probleem opgelost:D ik heb via de Bios de first boot-device aan gezet, zodat hij hem gelijk als ik de computer opstart opstart. toen heb ik vista er opnieuw opgezet, en toen deed hij het weer. ik denk dat het een bug is. of je mist .Dll bestanden, dat kan ook.

Mvg, Maarten

PC devd rom speler werkt niet

Het is opgelost.. wat mij betreft slotje erop :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan