CD-rom station niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

wopwopwoppp

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Ik heb een probleem betreffende mijn cd-rom schijf. Deze is correct in werking en gaat ook open maar hij wordt niet weergeven bij 'deze computer'.

Inmiddels het draadje 'CD/DVD station is weg/werkt niet meer -->code39: geel uitroepteken' gevolgd maar dit mag niet baten. Ook het programmatje van Microsoft: FixIt geeft geen gewenst resultaat :confused: Al talloze kerel zonder en met schijf opnieuw opgestart maar dit bood ook geen oplossing.

Via deze computer -> beheren geeft hij een station weer zonder letter en ik kan buiten 'help' hier geen actie op ondernemen. Zie afbeelding: 1.jpg

Wie heeft dé oplossing?

Laatst bewerkt:
Al geprobeerd de drivers van het CD-rom station te verwijderen via apparaatbeheer en vervolgens opnieuw opgestart?

Hallo wop.
[h=3]Windows 7[/h]Als u dit probleem wilt oplossen op een computer met Windows 7 moet u de probleemoplosser voor hardware en apparaten gebruiken. Ga voor meer informatie over het openen van deze probleemoplosser in Windows 7 naar de volgende Microsoft-website:

klik

Probleem opgelost. Nu mooi AOE 3 aan het installeren. Thanks voor de support guys!

Wat was dan de oplossing? Je kan de vraag in ieder geval op opgelost zetten nu ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan