CD Rom station

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Berichten
54
Ik krijg al enige tijd niets meer in de wachtrij voor het CD Rom station geplaatst, oa foto's. Ik krijg steeds de mededeling...(plaats beschrijfbare schijf in het station) Maar vroeger kon ik foto's naar het station kopieren, kwamen dan in de wachtrij en kon ik ze later brangen. Helaas werkt dat programma niet meer, Beste vrienden van helpmij, wat is hier aan de hand?????. iedereen een goede jaarswisseling gewenst. sitohond
 
XP is redelijk intelligent en heeft soms het geheugen van een olifant. Wat nu als een eerdere brandpogingsessie te vroeg is afgebroken en Windows heeft een paar verloren bestanden in de wachrij staan? Héb je al eens een keer een cd(RW) in de lade gedaan?
 
CD Rom

Bedankt Pasje voor de tip, ik zal het meteen proberen groetjes sitohond
 
CD rom werkt niet

Sorry Pasje, maar het lukt niet, heb van alles geprobeerd, toch moet het een klein foutje wezen, die ik waarschijnlijk zelf heb gemaakt, maaar ik blijf vol goede moed
Gr, Sitohond
Ik heb nu van alles geprobeerd, maar het lukt niet om bestanden in de wachtrij te krijgen voor een cd rom station, weet iemand nog iets anders???? GR.sitohond
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan