CD rom werkt niet op vista alleen xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noukje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2008
Hallo. Voor school hebben wij een cd rom gekregen, ik wil deze installeren op mijn laptop (waar vista opstaat), maar dit werkt echter niet. Ik heb deze cd rom dagelijks nodig en aangezien ik op kot zit moet ik deze op één of andere manier op mijn laptop zien te krijgen. Heeft iemand een oplossing hoe ik dat het best kan doen? Hopelijk is er iemand die mij kan helpen, dit weekend nog.. want zondag vertrek ik terug en heb ik de hele week de cd rom nodig. Alvast bedankt! Groetjes

Heb je het al geprobeerd met de comptabiliteitmodus?

Even rechtsklikken op de snelkoppeling van het programma (of op het exe-bestand waar de snelkoppeling naar verwijst) en klikken op eigenschappen. Kies daar voor het tabblad Comptabiliteit en zet een vinkje bij "Dit programma in deze comptabiliteitsmodus uitvoeren :" en kies op de regel er onder voor Windows XP. Dan gedraagt Vista zich voor dit programma als XP.

Soms helpt dit, maar niet altijd.

Even rechtsklikken op de snelkoppeling van het programma (of op het exe-bestand waar de snelkoppeling naar verwijst) en klikken op eigenschappen. Kies daar voor het tabblad Comptabiliteit en zet een vinkje bij "Dit programma in deze comptabiliteitsmodus uitvoeren :" en kies op de regel er onder voor Windows XP. Dan gedraagt Vista zich voor dit programma als XP.

Er staat geen tabblad comptabiliteit.. :( Wat nu?

Ik heb het gevonden.. Maar het werkt niet :( Toch bedankt..
Anderen die nog een oplossing hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan