CD-rom wilt niet open

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelllyyx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2015
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn CD-rom niet open wilt.
Ik weet niet of ik dit probleem al eerder had, ik heb de computer (laptop) nu denk ik een half jaar en dit is de eerste keer dat ik mijn CD-rom probeerde te openen.
Er zit niets van een knopje ofzo iets op, als ik naar "Deze PC" ga dan staat er tussen apparaten BD-romstation (D: ) (zonder de spatie) maar als rechtermuisknop erop klik en dan op uitwerpen klik, gebeurt er gewoon niets. Ik heb ook al geprobeerd om het met iets kleins te openen, waarin ik niet ben geslaagd.
Nou vroeg ik me af of jullie hier een oplossing voor hebben. :rolleyes:
Sorry als het onder het verkeerde thema of zo iets is geplaatst, dit is mijn eerste keer hier op. Daarom :D

Met iets kleins te openen schrijf je. Bedoel je daarmee dat je tussen de behuizing en de lade het e.e.a. hebt geprobeerd met dat 'kleine', of heb je het geprobeerd op de manier zoals het hoort als zo'n lade niet open wil, m.a.w. een paperclippunt in het kleine ronde gaatje naast het drukknopje van de drive gestoken?

Ik heb het onder en boven de lade geprobeerd, volgens mij heeft mijn laptop niet zo'n rond gaatje. :confused:

Kijk eens héél goed naar die drive, volgens mij moet er zo'n heel klein rond gaatje zitten. Ik kan mij niet herinneren ooit een drive gezien te hebben waar het gaatje niet aanwezig was.

Wat ik bij mij kan herinneren is dat BD-romstation een gevirtualiseerde cd-rom speler is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan