CD-Rom word niet herkend

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Als ik een cd-rom probeer te beschrijven is de cd gewoon niet te lezen/niet herkend. Ik heb het al met Nero geprobeerd en Instant CD. De cd's zijn dan wel 800 mb groot maar ik heb wel alles goed ingesteld bij deze 2 brandprogramma's?

Wat kan het probleem zijn?

Greetzz York

Wanneer je in Nero kijkt onder tabblad recorder>recorder kiezen, wat staat daar dan?

Greetz Patrick

Zie bijlage!
Hoop dat dit de goede is!

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    32,2 KB · Weergaven: 37
Hij herkent je brander dus wel.
Ga naar app.beheer, en verwijder daar eens je brander .
Start je pc opnieuw op.

Greetz Patrick

Heb het gedaan maar geen verandering moet ik nog wat instellen?

Greetzz York

Doe eens een bestaande cd-rom in je brander.
Dan tabblad recorder, en dan schijfinfo.
Leest ie nu je cd-rom?

Greetz Patrick

Bij Nero herkend die hem volgens mij weer niet. Als ik gewoon bij het F station kijk herkend die hem wel, beschikbaar 0 bytes gebruikt 633 staat er dan bij die andere cd's stond 0 ,0.

Greetzz York

Geplaatst door patrickt
Kan je wel branden dmv XP zelf?

Greetz Patrick

Hoe bedoel je precies? Bedoel je zonder brandprogramma?

Niet met die cd's van 800 mb dan lukt het niet, maar met die andere cd's van een normale grote kan ik wel branden zonder brandprogramma. Dit gewoon doormiddel van kopieren en plakken.

Greetzz York

Dan zit dus het probleem niet in je brander.
Heb je Nero al opnieuw geïnstalleerd?
Welke versie heb je?

Greetz Patrick

Misschien kan je brander deze cd's niet aan? mn sony kan ook alleen 700mb cd's aan. welk merk/type heb je?

succes

Hoi,

Het zal wel niet aan de versie van Nero liggen of wat dan ook. Ik heb al eerder Instant CD geprobeerd deze kon het ook niet aan :(

Versie van Nero weet ik eerlijke gezegt niet is wel een nieuwe maar hij is gedownload van het internet.

Mijn Brander is van het type: PHILIPS CDD4801 CD-R/RW Onder TYpe staat dit vind ik persoonlijke vreemd DVD en CD-Rom station.

Greetzz York

Een kennis van mij zei dat het ook aan de lees snelheid van de brander kan liggen, kan dit?

Greetzz York

Lijkt me niet dat die drive een 800mb cd ondersteund. Zn opvolger kan het ook al niet, heb er geen bewijs voor maar in de tijd dat deze drives nieuw waren waren er amper 700mb cd's op de markt, laat staan 800.

Vrees dat die 800's gewoon niet lukken gaan...

succes

Hij moet het toch gaan doen wat is er nou eigenlijke anders aan hij is alleen maar groter.

Ik denk toch echt dat het probleem anders ligt want als ik met nero een audio cd probeer te branden om in men stereo instalatie af te spelen dan doet die het ook niet. Ik heb nog niet gekeken als dit ook met andere programma's zo is. Dit probleem is dan met een cd van 600 mb. Ik denk toch echt dat het probleem dus anders is, want dit is ook ongewoon.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan