cd-roms kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

tawana7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2004
hoi
ik heb nadat ik xp van mijn pc heb afgehaald windows ME geinstalleerd. nadat hij met n opstart diskette en de cd-rom van Me is geinstalleerd start ik mijn pc opnieuw op en nu blijkt dat hij mij cd-roms niet aangeeft. hij zegt code 10 kan iemand mij in het nederland vertellen wat of ik nu moet doen.
vr gr tawana

Bij microsoft vond ik dit:
Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd. (Code 10)

Werk de stuurprogramma's voor dit apparaat bij.

Oplossingsknop: Stuurprogramma bijwerken

U kunt dit probleem oplossen door te controleren of het apparaat op de juiste wijze op de computer is aangesloten. Controleer of alle kabels zijn aangesloten en of alle adapterkaarten goed in de sleuven zijn geplaatst. Werk het apparaatstuurprogramma bij zoals aangegeven op de Oplossingsknop. U kunt het apparaat eventueel ook loskoppelen, zodat u dit opnieuw kunt laten detecteren door de wizard Nieuwe hardware

cdroms kwijt

hoi
ga meteen even alles controleren want ik heb daarnet wel alles losgehad. blijft dan toch raar dat ik de cd-rom van windows ME wel kon instaleren . gr tawana

cdroms kwijt

alles gecontroleerd maar nee hoor zit er nog steeds niet in .wel staan ze in het systeem hardware met een uitroepteken . vr ge tawana

Nog effe gezocht en dit kwam ik ook tegen:
Worden ze in je bios nog wel herkend of in het schermje wat je kort ziet bij het opstarten? (even op pause drukken tijdens opstarten dan blijft het wat langer staan)
Nee: bios instelfout of hardware probleem (kabeltje los?)
Ja: Driver of software probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan