hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Ik heb weer es iets stoms gedaan !
Wilde vandaag op de pc van mijn zoon Windows 98 SE installeren omdat W98 die er op stond, internet delen niet ondersteunt.
Omdat ik op mijn eigen pc W98SE heb leek het me handig om dat ook op die andere pc te zetten
Zo gezegd zo gedaan. Een update lukte niet dus een schone installatie dan maar. Er stond toch verder niks op.
Alleen, nou ben ik vergeten de drivers van de cd rom te bewaren en na de format c herkent ie mijn cdrom niet meer
Heb wel een bootdisk 98SE, maar als ik kies voor opstarten met ondersteuning van cd dan werkt ie het programma mooi af en stopt dan bij a:
De bootdisk zegt over de cd rom speler het volgende:
Oak Technology OTI-91X ATAPI CDROM CRW9624 D91XV352 ATAPI 48x
Heb me sufgezocht naar drivers op internet maar kan ze niet vinden.
Weet niet hoe ik verder moet
Windows cd in cd rom speler
maar er gebeurt niks
wie helpt mij?

Wilde vandaag op de pc van mijn zoon Windows 98 SE installeren omdat W98 die er op stond, internet delen niet ondersteunt.
Omdat ik op mijn eigen pc W98SE heb leek het me handig om dat ook op die andere pc te zetten
Zo gezegd zo gedaan. Een update lukte niet dus een schone installatie dan maar. Er stond toch verder niks op.
Alleen, nou ben ik vergeten de drivers van de cd rom te bewaren en na de format c herkent ie mijn cdrom niet meer

Heb wel een bootdisk 98SE, maar als ik kies voor opstarten met ondersteuning van cd dan werkt ie het programma mooi af en stopt dan bij a:
De bootdisk zegt over de cd rom speler het volgende:
Oak Technology OTI-91X ATAPI CDROM CRW9624 D91XV352 ATAPI 48x
Heb me sufgezocht naar drivers op internet maar kan ze niet vinden.
Weet niet hoe ik verder moet
Windows cd in cd rom speler
maar er gebeurt niks
wie helpt mij?
Laatst bewerkt: