CD-RW doet het niet op de stereo?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hoi, ik heb net een paar liedjes op een CD-RW gebrand, het probleem is... Hij doet het niet op mijn stereo-installatie.. Als ik 'm in de dvd-speler stop, dan speelt ie meteen af, hetzelfde geldt voor de pc... Ik heb zo'n stereo waar je 3 cd's in kan doen, ik heb 'm op cd 3 gezet, dan druk ik op het knopje cd3, en dan slaat ie 'm over en gaat ie door met cd2?
Heel raar, en boven heb ik een normale stereo, en als ik die er in doe, dan staat er NO CD... Ik zou de cd graag in mijn kamer willen afspelen.. Dus kan iemand me alsjeblieft helpen??? :)

Dankjewel!!;)

er zijn cd en dvd spelers die geen RW cd tjes aan kunnen,kijk in je boekje van die player of hij het aan kan

cd rw doet het niet

Hallo.

Even kijken of de cd afgesloten is.
Is dit niet zo dan kan een cd speler hem niet afspelen.

Groetjes Cees.

als je een cd brand moet je hem afsluiten anders kan je hem niet afspelen op een normale cd speler.
Als je een gewone cd brand dan sluit hij hem meestal vanzelf af maar met een cdrw kan het gebeuren dat hij dat niet doet, en dan mkoet je dat handmatig doen.
Als je gebrand hebt met nero dan zit daar een mogelijk in pom dat handmatig te doen.
Moet je maar even in het menu kijken van nero dan kan je het wel vinden.
Ik hoop dat het lukt en dan horen we het wel.

Groetjes Cees.
:thumb::thumb:

Oke, ik gebruik geen Nero, maar Roxio.. En toen keek ik naar Extra's, en daar stond 'schijf afronden'. Is dat hetzelfde als afsluiten?

Thank u

Check maar eerst ff of de cd-rw wordt geaccepteerd door de speler...Is dit niet het geval kun je doen en laten wat je wilt...
Je kunt geen bezine in een diesel motor duwen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan