Cd-Rw is dit wat?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter cage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo ik heb een CD-RW gezien van Medion

Specs:

- 54xschrijven
- 32x overschrijven
- 54xlezen
- 2MB Databuffer
- "Mount rainier" compatible (weet niet wat het is)
- Hoofdtelefoonaansluiting

voor:

49.99

het staat hier wel op
(dan actueel kiezen)

is dit wat?!

alvast bedankt.
[CAge] :Thumb:

Laatst bewerkt:
niks mis mee(maar ben niet neutraal;) ), jammer dat er nero 5. bijzit want de 6 . is er ook al

maar het is geen miskoop, niet goed geld terug, en een zeer goede helpdesk

Ja dat klopt ja van nero maar ja waar kazaa allemaal niet goed voor kan zijn he :)

maar ja je antwoord is helemaal duidelijk
bedankt voor je snelle reactie :thumb:

[CAge]

ik heb nog wel eenanderadres voor je , kiek maar in de PB

Persoonlijk bericht, klik op button bericht en dan kun je iemand een berichtje sturen, jij krijg een mailtje dat je een PB hebt en dan maar openen;)

hehe sorry dat ik het zeg maar ik snap de link niet echt van die site wat kan ik ermee :D of is het onzin ;)

Mount Rainier

Mount Rainier is het cd-systeem dat gebruikt wordt door Apple computers volgens mij, maar het kan ook Linux zijn. (ff vergeten)
Verder ziet het er wel leuk uit.
Zou je dit soort apparatuur wel bij Aldi kopen? Ik denk dat je voor dezelfde prijs ook een merk-artikel kunt kopen bij een computerwinkel. Kies dan voor TEAC, dit is ASUS met een ander jasje.

MVG.

Armand

Re: Mount Rainier

Geplaatst door -OPTICAL-

Zou je dit soort apparatuur wel bij Aldi kopen? Ik denk dat je voor dezelfde prijs ook een merk-artikel kunt kopen bij een computerwinkel.

MVG.

Armand

maar heb je daar ook de garantie, niet goed geld terug, Bij Aldi wel namelijk

JA

Ja, je hebt 1 jaar garantie. En het word gerepareerd door uiterst vakkundige mensen (EGO) ;-)

Aldi, 3 jaar garantie;) ook vakkundig en mocht blijken dat ie terminaal is zonder probleem een nieuwe

tja moelijk, tis of 1 jaar garantie of 3 jaar, sis it mar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan