CD-RW leegmaken lukt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Ik wil een muzieknummer van mijn zoontje op een CD-RW branden maar dit lukt niet.
De CD bestaat op dit moment uit 4 tracks die, zoals ik weet, eerst verwijderd moeten worden alvorens dat ik kan gaan branden.
Maar dit lukt dus NIET !!!

Vraag 1: Wie helpt me met de oplossing ?

Vraag 2: Ik heb gehoord dat je een CD-RW ook kunt formateren zodat je hem als een soort extra harde schijf kunt gebruiken om constant wat data hier naartoe te "slepen" Is dat zo , en zo ja, hoe moet ik dit doen?

p.s: Ik gebruik overigens NERO

CD-RW Moet je eerst formateren ,welk brand programma gebruik je?? met nero gaat dat met INCD en met easy cd creator gaat dat met directcd,en ja als ie geformateerd is kan je er bestanden naar toe brengen en weer verwijderen doe ik al jaren namelijk.

Geplaatst door vanschagen
CD-RW Moet je eerst formateren ,welk brand programma gebruik je?? met nero gaat dat met INCD en met easy cd creator gaat dat met directcd,en ja als ie geformateerd is kan je er bestanden naar toe brengen en weer verwijderen doe ik al jaren namelijk.
Maar waar kan ik INCD vinden ? Ik heb wel een map met INCD maar daar staat geen opstartbaar bestandje in (inCD.GID)

Zijn de vier aanwezige tracks wel te benaderen / af te spelen?
Stop de cd-rw in de cd-writer en verwijder de tracks.

Geplaatst door Dick Borstlap
Zijn de vier aanwezige tracks wel te benaderen / af te spelen?
Stop de cd-rw in de cd-writer en verwijder de tracks.
De eerste track is nu gedeeltelijk gewist ?!?!?! De overige 3 tracks spelen nog gewoon af. Het nummer wat ik wilde branden staat er wel op maar zondr geluid vandaar dat ik alles wil wissen en opnieuw proberen

Ik heb nero zelf niet,maar als je nero start heb je dan geen mogelijkheid om te formateren?? en anders bij start/programmas/nero staat hetdaar dan niet??

Geplaatst door vanschagen
Ik heb nero zelf niet,maar als je nero start heb je dan geen mogelijkheid om te formateren?? en anders bij start/programmas/nero staat hetdaar dan niet??
nee hoor, daar staat het niet ...?!?!

Hoi, als je de cd van nero in je cdrom steekt dan krijg je een venster met als eerste vraag of je nero en in-cd wilt installeren. In het volgende scherm kan je dan kiezen voor nero en/of in-cd.

Groetjes

in cd lijkt in theorie goed maar wat zijn de nadelen
kan je ze ook nog openen op pc die geen incd heeft
ik denk van niet,veranderd uw bestanden niet in data dat alleen incd kan openen??

Ik gebruik easy cd creator ,samen met directcd,maar als ik op een vreemde computer met mijn cd-rw wat wil installen dan moet er een klein bestandje op die pc gezet worden om directcd te kunnen lezen,maar dat zal met INCD wel net zo gaan,en dat werkt bij mij allemaal goed dus.En dat bestandje staat al op de cd-rw als hij geformateerd word word dat er op gezet,gaat verder geheel automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan