CD-RW Station pakt geen DVD-R's?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donderkat

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Hallo,
Ik ben sinds kort aan het uitproberen met DVD's branden en dergelijke, nu ben ik eindelijk zover dat ik succesvol kan branden en comprimeren, stop ik netjes een DVD-R (Platinum DVD+R 4.7 Gigabytes 16x Speed) in mijn CD-RW station, gooit hij hem er zo maar uit.

Nu staat er op mijn CD-RW station 24x/10x/50x maar is dat dan de Speed? En pakt hij dan de hele DVD-R niet?

Mijn CD-RW is overigens:
SONY CD-RW CRX175A1 5YS2

Misschien kunnen jullie daar iets mee, bij voorbaat dank.

Mvg,
Nick

Welkom op Helpmij.:)

Zo te zien heb je een CD brander en geen DVD brander. Helaas kun je dus alleen cd-r en cd-rw branden.

En dat houd dan in dat zelfs als ik een normale CD-R/CD-RW vindt die zoveel Gigabyte erop kan houden ik het niet kan afspelen op een DVD speler / Xbox / Playstation 2 ?

Nu heb ik er eens eventjes 1tje bij m'n broer erin gedaan (uiteraard dezelfde lege DVD-R als die ik bij m'n eigen PC heb geprobeert) en daar pakt hij hem feilloos.

Zijn CD-RW:
HL-DT-ST CD-RW GCE-8400B (gewoon standaard bij een Compaq PC).

Ligt het dan gewoon aan mijn CD-R (dus geen RW zoals bij m'n broer).

Ik kan lang niet altijd, laat ik maar zeggen zelden, bij m'n broer op de pc om "eventjes" een DVD'tje te branden .. :confused:

Het betekent gewoon dat je broer een DVD brander heeft en jij een CD brander, en nog een ouwetje ook: 24x/10x/50x

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan