cd-rw stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilish

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
ik heb ongeveer 2jaar een apati CD-rw 10x8x32, nu doet deze het niet meer, als ik namelijk een cd wil schrijven via nero (of een ander brandprogramma) geeft Nero aan dat ik een lege cd moet plaatsen, er zit echter een lege cd in de cd-rw (heb meerdere cd's geprobeerd dus daar ligt het niet aan) zie bijlage

alle kabels etc zitten goed aangesloten, de cd-rw is nagenoeg schoon,

wie kent het probleem en weet de oplossing

alvast bedankt

:thumb:

[edit]heb net even gecheckt of normale cd's (met inhoud) wel worden gelezen, maar ook deze leest hij niet)

Laatst bewerkt:
Kan inderdaad zijn dat de Laser stuk is maar probeer voor de zekerheid je CD Writer te verwijderen en opnieuw te laten detecteren en instaleren. Het zelfde ff met Nero doen. Als je dit nog niet gedaan hebt tenminste;)

Geplaatst door Raymond Bos
Kan inderdaad zijn dat de Laser stuk is maar probeer voor de zekerheid je CD Writer te verwijderen en opnieuw te laten detecteren en instaleren. Het zelfde ff met Nero doen. Als je dit nog niet gedaan hebt tenminste;)

already done.....:confused: zucht wordt maar weer een nieuwe kopen.....

Levensduur van een Brander zit hem voornamelijk in het aantal branduren en niet in de leeftijd! Dus als je wilt dat hij wat langer mee gaat dan moet je wat minder branden! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan