CD rw wil niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fransh

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
In mijn Computer zit een Sony CDRW CRX1611.
Tot een tijd geleden werkte hij prima zowel met Nero 5.5 als met window mediaplayer.

Nu begint het station (G) wel te draaien wanneer je er een CD-R OF CD-RW in doet maar het draaien houdt niet op en het station herkent de CD's niet. Een CD met software van programma's wordt echter wel gelezen.

Ik heb het staion al diverse keren opnieuw geinstalleerd en ik heb de speler vervangen door een identieke speler. Het help echter niets. Ik heb Nero inmiddels ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd, helpt ook niet. Nero is er nu weer af en vanavond nog eens met WMP geprobeerd. Er verschijnt een melding dat station G bezig is. Probeer ik toch een aantal audiofiles te kopieren op de CD-RW krijg ik de volgende foutmelding:

0xC00D11C9: Kan bestanden niet kopiëren naar opneembare cd
Windows Media Player kan de bestanden niet naar de opneembare cd kopiëren. Deze foutmelding kan een van de volgende oorzaken hebben:

Het cd-r- of cd-rw-station is bezig. Wacht tot het station de huidige taak heeft voltooid en probeer het dan opnieuw.
Het cd-r- of cd-rw-station is niet compatibel. Controleer of het station juist is aangesloten en of u de nieuwste stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Probeer het daarna opnieuw.
Raadpleeg de lijst met compatibele hardware voor Windows op de Microsoft-website voor informatie over de compatibiliteit van het station en het downloaden van de nieuwste stuurprogramma's.

Fout-id = 0xC00D11C9, Voorwaarde-id = 0x00000000
Help op het web

Hopelijk is er iemand die me hier mee kan helpen .
Alvast bedankt voor de hulp.

Frans

Laatst bewerkt:
Wie kan me verder helpen. Ik weet niet wat ik met firmware moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan