cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertplant

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Ik heb een phillips cd recorder de cdrw 404 maar het probleem is dat hij geen cdrw wil schrijven ik heb hem aan de sec. ide kabel hangen .
cdrw's lezen doet hij wel.
Ik gebruik nero als software voor het branden
Altijd krijg ik bij cd's rw een internal target failere als ik een cd probeer te wissen.
Ik heb de flash tool van phillips al geprobeerd maar hiermee veranderd er niets.
Weet iemand de oplossing voor dit probleem ??

Hoi
Ik heb zoiets ook al eens gehad met cdrw schijfjes.
Bij mij was de oplossing ander merk cdrw schijfjes gebruiken,en toen werkte het wel.

cdrw

Ik heb de cdrw van tdk geprobeerd en goedkopere maar het blijft het zelfde

In de laatste update zitten meer mogelijkheden en worden steeds bugs verwijderd.
Let even op dat je ook de Dutch language pack v/h zelfde nummer meeneemt.

plaats rw

Ik heb nero 5.5.10 geinstalleerd nu krijg ik de melding plaats rw terwijl hij in het station zit ????

Kun je wel normale CD-R branden? Want als die ook niet kunnen ligt het aan de software of is de brander niet goed. Probeer Nero op nieuw te installeren en probeer het opnieuw. Wat je ook kan proberen is een andere programma downloaden waarmee je cd's kan branden. Easy cd creator is een ander goed programma.

Heb je nog een cd-rom aan je secundaire ide kabel zitten. Als dat zo is moet je kijken of de master/slave instellingen wel goed zijn ingesteld. De master/slave zitten doorgaans aan de achterkant waar je ook je voeding en data kabel op de brander aansluit.

cdrw

Hij zit alleen op de ide poort en gewone cd'r kan ik wel schrijven , ik probeer eazy cd creator wel

Je hoort het nog

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan