Cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik heb een CD-RW van "imation", 650MB/74MIN., en zet daar de kopieën op van mijn bestanden. Maar het probleem is dat de bestanden in hoofdletters er op komen te staan, ik krijg ze er niet in kleine letters er op. Als ik de bestanden nu terug zet (op de schijf) staan ze er ook weer in hoofdletters er op en dat vind ik vervelend omdat ik de letters voor de website dan weer moet verkleinen. Weet iemand het probleem en de oplossing ?

Mvg, Anton.

Standaard is de iso-96 indeling. Dit zorgt ervoor dat de bestanden de oude DOS-namen krijgen, dus HOOFDLETTERS en 8 karakters. Door als indeling Joliot te kiezen, is het mogelijk om ook kleine letters te krijgen.

silkcom bedoelt dus ISO-9660 en Juliet. Maar de meeste brandprogramma's (zoals Nero) hebben die instellingen al standaard goed staan. Misschien heb je zelf wat zitten veranderen?

Klopt inderdaad. ISO-9660 en Juliet. Ik ben nu op mijn werk en wist de benamingen niet meer uit meijn hoofd.
Sorry.

Ik brandt mijn bestanden met "HP Record Now" en ik ga hiervoor naar de verkenner en kopieër ze dan naar de CD-RW.

Hoe kan ik "ISO-9660 en Juliet" vinden en instellen?

Mvg, Anton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan