CD Schijf verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hellmond

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Wou ik net een spel gaan spelen, kan ik mijn cd schijf niet vinden :s Ik heb trouwens een Acer Aspire 5336 (laptop) en ik heb windows 7.
Alvast bedankt voor de hulp!

Welkom op Helpmij.nl

Ligt de schijf in de kast of lade?Ligt die onder je bed toevallig??:D

Vertel....Wordt de speler nog wel in de bios aangegeven??
Probeer eens dit progje erop los te laten.

klikkerderklik

Dat progje heb ik al geprobeerd..niet gelukt dus. Als ik kijk bij apparatenbeheer....zie ik er een gele driehoek voorstaan. Wijzigen lukt niet, want die kan die niet vinden.

Hoe krijg je dat te weten, en zo ja hoe moet ik 'm repareren. heb 'm namelijk hard nodig voor op school.

Verwijder het apparaat eens uit apparaatbeheer en herstart de pc.

Mocht het apparaat inderdaad defect zijn hoe zit het met je garantie? Hoe oud is de laptop?

Hij is nog geen maand oud, en dat verwijderen heb ik al geprobeert...maar geen effect.

Je kunt met Acer bellen en dit voor leggen maar een helpdesk kennende gaan ze eerst vragen om je systeem terug te brengen naar fabrieksinstellingen. Nu weet ik niet of je dvd's erbij hebt gekregen (dat wordt dan lastig) of een herstel partitie hebt.

Hhmmm weten jullie geen andere manier, heb m'n laptop hard nodig namelijk.

Geel driehoekje kan dus ook nog je Drivers zijn ;).
Even naar de site van Acer en dan zoeken naar je laptop en de drivers voor DVD/CD speler downloaden installeren.
Werkt dit niet dan ben ik bang dat je een nieuwe DVD/CD speler ervoor zou moeten aanschaffen.

Als die kapot is valt het onder de gerantie en dan kan je er mee terug gaan naar de winkel. Overgens als je hem snel wilt maken is dat ook heel eenvoudig.
2 schroeven los draaien en uithalen, nieuwe erin 2 schroeven vast draaien en klaar.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle hulp! Ik bleek zelf iets fout te doen, dat cd-dvd fix programma moest ik als administrator uitvoeren. Het is gelukt. Nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan