cd schrijven ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
498
Hoi

heb een cd writer gekocht en die doet het goed verder alleen als ik een cd geschreven heb dan staat alles erop maar de bestanden die zie ik niet??? staat wel aantal mb enzo dus dat is allemaal goed maar hij geeft niks weer?
 
Hoi Vanri,

Graag wat meer info svp.

Met welk programma heb je gebrand, wat heb je gebrand? Data, muziek video CD?

grtz Guido
 
ik heb muziek gebrand maar die zie ik ook niet en een keer een data cd, met volledige copie van de cd en een keer geprobeerd om alleen data erop te zetten dat is allemaal gelukt met het programma easy cd creator 5.0 maar zie de bestanden gewoon niet de cdrw is nieuw dat is een philips cdd6911 tenminste dat staat bij apparaatbeheer ik zie trouwens de bestanden ook niet op mijn normale cd speler dat is een 40 speed??

kan het aan de brandsnelheid liggen ofzo ook met de optie alle bestanden weergeven laat hij niets zien...:(
 
Je moet de cd wel sluiten. Dit kun je aangeven bij ieder brandprogramma.
Als je de cd niet sluit dan blijft hij dus open :) om later data of muziek te kunnen toevoegen. Je kan de cd dan echter niet gebruiken. Dus als je de cd wilt kunnen gebruiken na het branden moet je altijd de optie "cd sluiten" aanzetten.
 
domme opmerking:

Brand je wel daadwerkelijk? Ik heb het ook wel eens gehad en toen had ik geen vinkje staan bij 'Branden' alleen bij 'Brandproces Simuleren'.

Het lijkt dan of er gebrand wordt maar in werkelijk heid test de brander alleen het brand proces uit.
 
ja hij brand wel heb paar muziekbestanden gedaan en die kan ik wel zien alleen hoor geen geluid? met data doet hij helemaal niks dat staat er wel op alleen je ziet niks zie ook aan de cd dat hij wel beschreven is??
ga nu met nero wel ff proberen misschien dat dat wel lukt heb ook de schrijfsnelheis al terug gezet naar 27 geloof ik..
 
Geplaatst door vanri78
ja hij brand wel heb paar muziekbestanden gedaan en die kan ik wel zien alleen hoor geen geluid? met data doet hij helemaal niks dat staat er wel op alleen je ziet niks zie ook aan de cd dat hij wel beschreven is??
ga nu met nero wel ff proberen misschien dat dat wel lukt heb ook de schrijfsnelheis al terug gezet naar 27 geloof ik..

Begrijp ik het goed als ik nu denk dat je twee verschillende brandprogramm's hebt? Dat wil wel eens problemen veroorzaken, je kunt beter voor één brandprogramma kiezen. Dan zou ik overigens voor nero gaan.
 
En met de brandsnelheid heeft het niets te maken,
je kan alleen maar snelheden kiezen die de brander en de cd-r(w) aankunnen dus...
Ik denk ook dat je de cd gewoon niet hebt afgemaakt...


ONDERSTAAND BERICHT ZAL WEL DOM ZIJN MAAR IK ZEG HET MAAR EVEN:

Je hebt muziek gebrand als data-cd? Als je het alleen maar op de pc hoeft te kunnen bekijken is dat goed,

Anders:als je op de stereo of discman wil moet je er toch een muziek cd van maken...
 
Heb nu Nero erop gezet en zelfde probleem alleen nu test ik die laatste 2 die ik met nero heb gebrand thuis en dan kan ik ze wel lezen, maar bij die kennis waar ze gebrand zijn die ziet ze dus niet?..waar kan dat nou aan liggen misschien omdat het een packard bell pc is ofzo? of maakt dat niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan